۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳

فرماندار فومن خبر داد؛

برگزاری جشن نیمه شعبان در ۲۱ نقطه از خیابان اصلی شهر فومن

برگزاری جشن نیمه شعبان در ۲۱ نقطه از خیابان اصلی شهر فومن

فومن- فرماندار فومن از برپایی برنامه های متنوع و ایستگاه های صلواتی در این شهر خبر داد و گفت: جشن نیمه شعبان در ۲۱ نقطه از خیابان اصلی شهر فومن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت نیمه شعبان، فرا رسیدن میلاد پر خیر و برکت منجی عالم بشریت را تبریک گفت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ریشه اعتقادی و باور دینی دارد.

وی با بیان اینکه هدف مهدویت اقامه عدل و ریشه کردن ظلم و ستم است، افزود: انقلاب اسلامی برای گسترش پیام اسلام به سراسر جهان نقش تأثیر گذاری داشته است.

فکور با تاکید بر اینکه انقلاب باید زمینه ساز ظهور باشد و در این راستا وظایف خطیری بر دوش مسلمانان است، ادامه داد: نیمه شعبان و فرا رسیدن سالروز تولد امام زمان (عج) فرصتی مناسب جهت پاسداری از مهدویت در زمان حاضر است.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان جشن‌های بزرگی با کمک هیئت‌های مذهبی و گروه‌های مردمی در سطح شهر و روستا برگزار می‌شود، افزود: این جشن به صورت نظام مند در ۲۱ نقطه از مسیرهای خیابان اصلی فومن با برپایی ایستگاه‌های صلواتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی و پزشکی در سطح شهر همزمان با شب میلاد امام زمان (عج) در اختیار شهروندان و میهمانان قرار خواهد گرفت، گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی در خیابان امام خمینی شهر فومن برگزار می‌شود.

فکور از فعالین رسانه‌ای شهرستان فومن خواست در جنگ رسانه‌ای علیه دشمنان قوی عمل کرده و اخبار مربوط به جشن نیمه شعبان را به صورت گسترده منتشر کنند، تصریح کرد: از یکایک شهروندان دعوت به عمل می‌آید تا در این جشن اسلامی و مذهبی حضور داشته باشند.

کد خبر 5726622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha