۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۳۰

رسیدگی میدانی به مشکلات محلات فامنین با برنامه مسجد محور 

رسیدگی میدانی به مشکلات محلات فامنین با برنامه مسجد محور 

همدان-فرماندار فامنین برای رسیدگی میدانی به مشکلات محلات فامنین با برنامه مسجد محور حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه برنامه رسیدگی به مشکلات محلات فامنین به صورت مسجد محور دیدار مردمی فرماندار و مسئولین ادارات در جهت بررسی مشکلات مربوط به شهروندان محله مسجد حضرت علی اکبر (ع) با حضور امام جمعه، شورای شهر، شهردار، فرمانده انتظامی، مدیران شبکه بهداشت و آب و فاضلاب برگزار شد.

فرماندار فامنین در این برنامه خواستار بررسی مشکلات و رفع موانع و مرتفع نمودن آن از سوی مدیران و مشارکت مردم در پیشبرد اهداف شد.

سید روح‌الله حسینی افزود: مشارکت مردم در حل مشکلات شهرستان بسیار مهم است.

وی بر بررسی میزان پیشرفت تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات تاکید کرد و ادامه داد: شخصاً بر عملکرد مدیران در رفع مشکلات مردم نظارت خواهم کرد و اگر در این جلسات قراری با دستگاهی گذاشته شود و آن دستگاه کوتاهی کند، این کوتاهی در ارزیابی عملکرد مدیر آن دستگاه لحاظ خواهد شد.

فرماندار همچنین در خصوص مشکل آبرسانی به خیابان شهید سلیمانی گفت: با رایزنی‌های به عمل آمده انشاالله از اول اردیبهشت این طرح اجرایی خواهد شد.

امام جمعه فامنین نیز در این دیدار مردمی ضمن تشکر از فرماندار محترم در جهت برگزاری این برنامه گفت: تشکیل هیئت اندیشه ورز در مساجد را در اولویت کارها قرار داده تا از ظرفیت مردم جهت پیشبرد اهداف شهرستان استفاده کنیم.

در این دیدار شهردار فامنین نیز گفت: در راستای مشارکت مردمی در خصوص تعریض کوچه به زودی اقدام خواهد شد و با همکاری اداره آب و فاضلاب تا قبل از آسفالت ریزی تعمیرات انجام می‌شود.

شایان ذکر است حضور مسئولین محترم شهرستان فامنین، هر هفته در یک مسجد و بررسی و رسیدگی به مشکلات محله با حضور امام جمعه فامنین و فرماندار و مدیران شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 5728743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha