۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۲

نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین/ تلفن ۱۵۱۷ پاسخگوی شکایات است

نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین/ تلفن ۱۵۱۷ پاسخگوی شکایات است

یک مقام مسئول گفت: پیش از آغاز و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم انجام می شود و مردم می توانند با شماره گیری ۱۵۱۷ شکایات خود را اعلام کنند.

سید ابراهیم ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد نظارت و بازرسی در طول ایام عید نوروز، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد از سال قبل و پیش از آغاز تعطیلات و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه را به منظور بازرسی و بررسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم مثل سوپرمارکت‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و حتی ترمینال‌ها و ارائه خدمات از طریق مأموران ادارات کل استاندارد در سراسر کشور اقدام می‌کند. معاونین و مدیران ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد را به منظور سرکشی به مراکز استان‌ها و نظارت بر این بازرسی‌ها اعزام می‌شوند.

مدیرکل امور حقوقی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران افزود: در صدد هستیم نارضایتی که مردم در طول نوروز از وضعیت عرضه کالا و خدمات دارند را کاهش دهیم و بتوانیم این نارضایتی را به صفر برسانیم.

وی تاکید کرد: نظارت و بررسی در تمامی حوزه‌های مربوط به نیازهای مردم انجام خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف، برخورد لازم انجام می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: وضعیت همه کالاهای عرضه شده در سوپرمارکت‌ها، نحوه ارائه خدمات و پذیرایی در هتل‌ها، نحوه استفاده و عرضه مواد غذایی در رستوران‌ها و برخورد با مشتری‌ها، رضایت از سفر و تأخیر اتوبوس‌ها و قیمت بلیت‌ها در ترمینال‌ها و… از جمله موارد بررسی خواهد بود.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق تماس با تلفن ۱۵۱۷ شکایت خود را اعلام کنند.

کد خبر 5733022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha