۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۵۳

گروه های فلسطینی به مناسبت روز زمین؛

مقاومت همه جانبه تنها راه بازپس گیری سرزمین فلسطین است

مقاومت همه جانبه تنها راه بازپس گیری سرزمین فلسطین است

گروه‌های مقاومت بر وحدت سرزمین، مردم و مقاومت فلسطین تأکید و اعلام کردند که صرف نظر از یک ذره خاک سرزمین تاریخی فلسطین غیرممکن بوده و نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه به مناسب «روز زمین» خواستار احیای وحدت ملی و تقویت مقاومت همه جانبه برای دفاع از سرزمین فلسطین در برابر حملات مستمر رژیم صهیونیستی شدند.

بر اساس بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطین، گرامیداشت «روز زمین» یک رویداد استثنایی در جریان مبارزه ملت فلسطین و مقابله آنها با طرح‌های استعماری رژیم اشغالگر است.

این گروه‌ها ضمن تأکید بر وحدت سرزمین، مردم و مقاومت فلسطین، اعلام کردند که سرزمین تاریخی متعلق به فلسطینی‌ها است و نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است.

در بیانیه گروه‌های فلسطینی تأکید شد که حق بازگشت به سرزمین فلسطین حق ثابتی است که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد و مردم فلسطین بیش از ۷۵ سال است که فداکاری کرده اند و هنوز هم برای بازگشت و احیای حقوق خود فداکاری می‌کنند.

فلسطینی‌ها هر سال در ۳۰ مارس، «روز زمین» را گرامی می‌دارند که رویدادهای آن به سال ۱۹۷۶ میلادی بازمی‌گردد، زمانی که اشغالگران صهیونیست مناطق وسیعی از سرزمین‌های فلسطینی را در داخل اراضی اشغالی مصادره کردند و ده‌ها فلسطینی در جریان مقابله با آن شهید و زخمی شدند.

کد خبر 5743397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha