۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۴۹

صبح امروز رخ داد؛

شهادت جوان فلسطینی در جریان حمله صهیونیستها به نابلس

شهادت جوان فلسطینی در جریان حمله صهیونیستها به نابلس

در جریان حمله صبح امروز نظامیان صهیونیست به نابلس یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در جریان حمله نظامیان صهیونیست به نابلس و تیر اندازی به سمت ساکنان این منطقه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست که از ساعاتی قبل حملات خود را علیه مناطق مسکونی نابلس آغاز کرده بودند در جریان درگیری با یک جوان فلسطینی وی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

این جوان فلسطینی قصد داشت مانع حمله نظامیان صهیونیست به مناطق مسکونی نابلس شود. نظامیان صهیونیست با شلیک به منازل ساکنان نابلس، از گاز اشک آور علیه آنان نیز استفاده کردند.

چند روز قبل نیز در پی شهادت محمد خالد العصیبی جوان فلسطینی ساکن روستای حوره در النقب اشغالی در ورودی مسجد مبارک الاقصی، در بسیاری از شهرهای فلسطینی در اراضی اشغالی از جمله رهط، النقب و … روز یکشنبه روز خشم و اعتصاب سراسری اعلام شد بود.

شورای روستای حوره نیز تاکید کرده بود که شهادت این جوان بی‌گناه فلسطینی تعدی آشکار علیه غیرنظامیان است و هیچ توجیهی ندارد و این جنایت بار دیگر نژادپرستی پلیس رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را نشان داد.

محمد العصیبی جوان ۲۶ ساله فلسطینی ساکن روستای حوره در النقب اشغالی چند روز قبل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی باب السلسله به شهادت رسید. این جوان فلسطینی چند هفته پیش در رشته پزشکی از یکی از دانشگاه‌های رومانی فارغ التحصیل شد بود.

کد خبر 5745311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha