۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۴۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

۲۳ هزار تن اقلام اساسی تنظیم بازار در کردستان توزیع شد

۲۳ هزار تن اقلام اساسی تنظیم بازار در کردستان توزیع شد

سنندج- رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در سال گذشته ۲۳ هزار تن اقلام اساسی تنظیم بازار در استان توزیع شده است و هیچ کمبودی در این خصوص نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان اسکندری عصر دوشنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان کردستان که به صورت وبینار با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۳ هزار تن اقلام اساسی تنظیم بازار از قبیل روغن، برنج، گوشت منجمد، مرغ منجمد و شکر در سطح شهرستان‌های استان کردستان توزیع شده است.

وی افزود: میزان اقلام توزیع شده شامل ۶۴۴ تن گوشت منجمد، هزار و ۹۷۹ تن مرغ منجمد، ۳ هزار و ۵۴۹ تن شکر، هفت هزار و ۳۶۱ تن انواع برنج و ۹ هزار و ۵۰۰ تن روغن بوده است.

اسکندری خاطرنشان کرد: در سال جدید هم تاکنون ۴۱۰ تن کالاهای اساسی تنظیم بازار شامل ۱۷۴ تن انواع برنج، ۵۰ تن شکر خانوار، ۱۷۰ تن مرغ منجمد و هفت تن گوشت قرمز در سطح بازار استان توزیع و به دست مصرف کننده رسیده است.

وی از تأمین خرما توسط اتحادیه تعاون روستایی استان خبر داد و افزود: تاکنون ۱۰ تن خرمای مضافتی تأمین و حدود ۶ تن آن با قیمت ۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح بازار استان توزیع شده است.

کد خبر 5745917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha