۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۰۶

جنبش حماس:

تل آویو مراقب باشد حماقتی در قبال مسجد الاقصی مرتکب نشود

تل آویو مراقب باشد حماقتی در قبال مسجد الاقصی مرتکب نشود

جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به ارتکاب هرگونه حماقتی در قبال مسجد الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الرساله، جنبش حماس نسبت به نقشه‌های شهرک نشینان صهیونیست در خصوص ذبح قربانی‌ها در مسجد الاقصی و آلوده کردن این مکان مقدس از روز چهارشنبه آتی همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان هشدار داد.

این جنبش روز دوشنبه اعلام کرد که اقدامات مذکور به مثابه ریختن هزیم در آتش است و رژیم صهیونیستی مسئولیت کامل پیامدهای این اقدامات را برعهده دارد.

حماس تاکید کرد که ملت فلسطین دست بسته در برابر هتک حرمت مسجد الاقصی و آلوده کردن این مکان مقدس و زیر سوال بردن احساسات میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان نخواهد ماند.

جنبش حماس در ادامه، از ملت فلسطین خواست آمادگی خود را کاملاً حفظ کرده و برای محافظت از مسجد الاقصی در برابر این نقشه رژیم صهیونیستی در این مسجد اعتکاف کنند.

این جنبش همچنین به رژیم صهیونیستی نسبت به ارتکاب هرگونه حماقتی در قبال مسجد الاقصی هشدار داد. چندی قبل نیز «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به پیامدهای تجاوزات دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و قدس و تعرض اشغالگران به مسجد الاقصی هشدار داده بود.

اسماعیل هنیه در اظهاراتی در جمع اصحاب رسانه در دوحه تصریح کرد: نسبت به عواقب و پیامدهای تجاوزات دشمن صهیونیستی در قدس و کرانه باختری، ترور فلسطینیان و تعرض‌های مکرر به مسجد مبارک الاقصی به شدت هشدار می‌دهیم.

اسماعیل هنیه اضافه کرد ما در مرحله‌ای تاریخی قرار داریم که چشم‌انداز روشنی در آن برای کمک به پیشبرد پروژه آزادسازی فلسطین و مقابله با طرح‌های دولت اشغالگر صهیونیستی قابل تصور است.

کد خبر 5746072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha