۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۱۶

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی:

ارزش‌های شهدا باید برای جوانان بازگو شود/ شهدا الگوی کامل هستند

ارزش‌های شهدا باید برای جوانان بازگو شود/ شهدا الگوی کامل هستند

بجنورد- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی با تاکید بر لزوم ترویج ارزش‌های شهدا بین جوانان، گفت: این مردان شریف یک الگوی کامل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام علی نوروزی عصر دوشنبه در آئین گرامیداشت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و شهادت مرتضی زرهرن که در تیپ ۱۳۰ ارتش بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: عزت و سربلندی امروز جمهوری اسلامی در دنیا به برکت خون پاک شهدا است و با یادآوری این حماسه‌ها باید یاد آنان را حفظ کرد.

وی با بیان ویژگی‌ها و ولایتمداری شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: جوانان با این اسطوره بزرگ باید بیشتر آشنا شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی افزود: شهدا شریف‌ترین مردان هستند و ضرورت دارد ارزش‌های این مردان بزرگ در جامعه ترویج و برای جوانان بازگو شود.

حجت السلام نوروزی تصریح کرد: یک نشریه فرانسوی در سال ۶۲ درباره امیر سپهبد علی صیاد شیرازی نوشته بود که این فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران با نگاهی روشن فرماندهی نیروی زمینی را هدایت می‌کند و او مرد جهاد است.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی نمونه و الگو است تصریح کرد: امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی از بزرگترین طراحان عملیاتی از جمله فتح خرمشهر و یکی از مؤثرترین فرماندهان عملیات مرصاد بود که به شکست خفت بار منافقین انجامید.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه مکتب شهدا نیاز جوانان امروز است گفت: آشنایی جوانان با ارزش‌ها و حماسه آفرینی‌های دفاع مقدس ضروری است.

وی ادامه داد: شهید مدافع حرم سرهنگ مرتضی زرهرن نیز ولایتمداری شهید صیاد شیرازی را الگوی زندگی خود قرار داده بود و در سالروز شهادت این اسوه صبر و مقاومت در راه دفاع از حریم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید.

کد خبر 5751838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha