۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲

فرماندار آستارا:

وعده الهی در به قدرت رسیدن مستضعفان نزدیک است

وعده الهی در به قدرت رسیدن مستضعفان نزدیک است

آستارا- فرماندار آستارا با بیان اینکه وعده الهی در به قدرت رسیدن مستضعفین و غلبه بر مستکبرین نزدیک است، تصریح کرد: این روزها نشانه‌های ناتوانی رژیم اشغالگر قدس مشاهده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی‌پور عصر پنجشنبه در حاشیه رزمایش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رژه اقتدار دریایی امروز نیروی دریایی سپاه در دریای خزر گفت: امروز کشورهای حوزه مقاومت در ساحل دریا با هم یک صدا و یک دل و هم نیت این مانور دریایی را اجرا می‌کنند و چقدر خوب است که مانور دریایی ما با حضور مردم و بسیجیان سلحشور در شهرستان مرزی بندر آستارا اجرا می‌شود.

وی حضور نیروی دریایی سپاه و اجرای رزمایش در ساحل دریای خزر را حاوی پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه عنوان کرد و افزود: ما با اجرای این رزمایش از آخرین توافق نامه رژیم حقوقی دریای خزر مبنی مبنی بر اختصاص دریای خزر به کشورهای حاشیه دریای خزر و عدم دخالت کشورهای بیگانه حمایت می‌کنیم.

رضایی پور با بیان اینکه وعده الهی در به قدرت رسیدن مستضعفین و غلبه بر مستکبرین نزدیک است، تصریح کرد: نشانه‌های آن ناتوانی رژیم اشغالگر قدس در ناتوانی مسائل داخلی خودش است.

وی ادامه داد: ما امروز در کنار بسیجیان در شهرستان مرزی بندر آستارا همدل و همگام در ساحل دریای خزر حضور پیدا کردیم تا به حبل المتین الهی چنگ بزنیم و اعلام نمائیم که تا آخرین قطره خون در دفاع از انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم.

فرماندار آستارا با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: فردا با حضور میلیونی خود در مراسم روز قدس به میدان خواهیم آمد و با وحدت خود درس مقاومت و پیروزی را به مستکبرین جهان بویژه رژیم غاصب فلسطین یادآور خواهیم شد.

گفتنی است؛ همزمان با جنوب کشور و چند نقطه در جهان رزمایش اقتدار شناورهای مردمی بسیج دریایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور ۱۵۰ شناور سبک و نیمه سنگین در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد.

کد خبر 5754013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha