۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

کاهش ازدحام مرکز تعویض پلاک بجنورد با افزایش تعداد نیروها

کاهش ازدحام مرکز تعویض پلاک بجنورد با افزایش تعداد نیروها

بجنورد- رئیس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، تعداد نیروهای پاسخگو به ارباب رجوع در مرکز تعویض پلاک بجنورد افزایش یافت و بخش بزرگی از ازدحام را کاهش داد.

سرهنگ احمد خندانی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ازدحام موجود در مرکز تعویض پلاک بجنورد، اظهار داشت: این مشکل پیش از این به علت کمبود نیرو بسیار بیشتر بود.

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده، تعداد نیروهای پاسخگو به ارباب رجوع افزایش یافت که بخش بزرگی از ازدحام را کاهش داد.

وی افزود: اکنون وضع نسبت به گذشته بهتر شده اما همچنان در برخی برهه‌های زمانی با ازدحام مواجه هستیم که عللی دارد.

سرهنگ خندانی گفت: علی رغم اطلاع رسانی‌ها برای دریافت نوبت به صورت الکترونیکی، همچنان برخی افراد بدون نوبت مراجعه می‌کنند.

وی افزود: همچنین برخی به علت نقص مدارک، ناخوانا بودن شماره موتور و تغییراتی مانند دودی کردن شیشه‌ها باید باری دیگر به این مرکز مراجعه کنند که عاملی برای ازدحام می‌شود.

سرهنگ خندانی با تاکید بر اینکه حضور مطابق زمان نوبت دهی و دارا بودن تمامی مدارک به شهروندان توصیه می‌شود، بیان داشت: با این حال سعی می‌شود کارکنان مجموعه تلاش خود را مضاعف کنند تا شهروندان شاهد کاهش معطلی در مرکز تعویض پلاک باشند.

کد خبر 5755469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha