۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸

نوروزی در صحن مجلس:

نیروهای شرکتی و قراردادی تبدیل وضعیت شوند

نیروهای شرکتی و قراردادی تبدیل وضعیت شوند

نماینده مردم علی آباد در مجلس با تاکید بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، گفت: نباید بازنشستگان در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: نامگذاری امسال حکایت از ضرورت مهار تورم و رشد تولید و تدبیر و راهکار است و نباید فرافکنی کرد.

وی بیان کرد: افزایش تورم ۴۰ درصدی چه معنایی دارد؟ اژدهای هفت سر مافیای خودرو چه کسانی هستند که نمی‌توانید موضوع را مدیریت و به جای راهکارهای علمی و مدیریتی، قرعه کشی در بورس را راه انداختید؟

نماینده مردم علی آباد در مجلس با تاکید بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، گفت: چرا بازنشستگان در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری شدند؟ می‌طلبد نیروهای جوان، قوی و کارآمد به کارگیری شوند و از به کارگیری افراد بالای ۶۰ سال پرهیز شود.

کد خبر 5756331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      اگر مجلس نشینان دلسوز ! حقیقتا" دنبال سر و سامان دادن به وضعیت اسفناک خودرو و نسبت معکوس کیفیت , قیمت آن هستند پس چرا سریعا" وزیر صمت را استیضاح نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟ با سخنرانی و تکرار مطالب اظهر من الشمس که مشکلی حل نمیشه!
    • محمد RO ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      0 0
      مجلس انقلابی ودولت انقلابی انقلابی به شعار نیست به عمل هست به وعده‌هایی که دادید تا به مجلس راه یافتید یا رئیس جمهور ایران شد شعار عدالت وگرفتن حق مظلوم از ظالم را شعار دادید بسم الله نیروهای شرکتی به خدا بهشون ظلم میشه بی عدالتی نزدیک ۱۴ ملیون نیروی شرکتی را نابود کرده اگه دین وجدان دارید نزارید پی