۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

با حکم استاندار قزوین؛

«غلامحسن اسلامی صدر» سرپرست فرمانداری قزوین شد

«غلامحسن اسلامی صدر» سرپرست فرمانداری قزوین شد

قزوین- استاندار قزوین در حکمی «غلامحسن اسلامی صدر» را به عنوان سرپرست فرمانداری قزوین منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه در حکمی «غلامحسن اسلامی صدر» را به عنوان سرپرست فرمانداری قزوین منصوب کرد.

در حکم اعلایی آمده است:

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی و با توجه به تأیید سرپرست محترم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین منصوب می‌نمایم.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد تعامل، نظارت و هماهنگی با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری در سطح آن شهرستان و استان و با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، توجه به توسعه پایدار شهرستان در حوزه‌های مختلف، در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و اجرای برنامه‌های دولت مردمی و خدمتگزار، در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف شریف آن شهرستان موفق باشید.

گفتنی است پیش از این عباس کاظمی مسئولیت فرمانداری قزوین را بر عهده داشت.

اسلامی صدر دانش‌آموخته کارشناسی ارشد جغرافیا است. شهردار منطقه یک قزوین، مشاور استاندار، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین مسئول مؤسسه فرهنگی و عمرانی نبویه از عمده مسئولیت‌های سرپرست جدید فرماندار قزوین است.

کد خبر 5756566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نصراله زالي بیگی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      شایسته است حاکمیت با بکارگیری افراد پاکدست ودلسوز گامی قاطعانه درحوزه تصمیم سازی کشور بردارد تا ازاین ابر بحران اقتصادی اجتماعی موجود نجات یابیم. به امید سربلندی ایران