۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲

معاون هواشناسی اصفهان خبر داد:

گذر ریز موج‌ها از اصفهان/ احتمال بارش پراکنده وجود دارد

گذر ریز موج‌ها از اصفهان/ احتمال بارش پراکنده وجود دارد

اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از عبور ریز موج‌ها از روی استان و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی ساعات روز خبر داد.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تا پایان هفته جاری جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است، اظهار داشت: با توجه به گذر ریز موج‌ها از اصفهان و رطوبت مناسب در برخی ساعات، احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده باران بویژه در مناطق غربی استان طی این مدت وجود دارد.

وی اضافه کرد: همچنین به علت گرادیان فشاری حاکم بر سطح زمین، در نیمه شمالی استان گاهی وزش باد به نسبت شدید انتظار داریم که در برخی ساعات در مناطق مستعد شمال و شرق استان با خیزش گردو خاک همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در روز جمعه یکم اردیبهشت ماه بر سرعت باد افزوده خواهد شد.

حاجی بابایی با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: بوئین میاندشت با دمای چهار درجه سلسیوس بالای صفر و کاشان با دمای ۲۸ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5758351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha