۶ آبان ۱۳۸۶، ۹:۳۹

"اره 4" پرفروشترین فیلم روز جمعه شد

"اره 4" پرفروشترین فیلم روز جمعه شد

جدیدترین فیلم مجموعه ترسناک "اره" در نخستین روز نمایش در آمریکای شمالی با 3/14 میلیون دلار فروش در 3183 سینما در صدر جدول فروش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، اسوشیتدپرس اعلام کرد "دن در زندگی واقعی" فیلم کمدی جدید استیو کارل نیز در 1921 سینما حدود1/4 میلیون دلار فروخت و در رده دوم قرار گرفت.

فروش روز جمعه "اره 4" تقریبا برابر با فروش روز اول سومین فیلم این مجموعه بود که سال گذشته در چنین موعدی اکران شد و در اولین روز نمایش 5/14 میلیون دلار فروخت. آن فیلم در پایان سه روز نخست اکران به فروشی 6/33 میلیون دلاری دست یافت و فروش نهایی آن نیز 2/80 میلیون شد. خط اصلی داستانی این مجموعه درباره یک قاتل زنجیره‌ای معروف به "جیگسو / اره" با بازی توبین بل است که قربانیان خود را به هولناکترین شکل ممکن از پا درمی‌آورد.

فیلم‌های مشابه "اره" که از آنها به عنوان "پورنوگرافی شکنجه" یاد می‌شود، اخیرا همه در گیشه ناموفق بوده‌اند که نمونه آن قسمت دوم فیلم "خوابگاه" و فیلم "اسارت" بود. اما فروش روز جمعه "اره 4" به کارگردانی دارن لین بوسمن ثابت کرد این مجموعه خاص همچنان طرفدار دارد.

استیو کارل در فیلم "دن در زندگی واقعی" نقش یک ستون‌نویس مشاور خانواده را بازی می‌کند که از همسرش جدا شده و عاشق دوست برادرش می‌شود که نقش او را ژولیت بینوش بازی می‌کند. این فیلم را پیتر هجز کارگردانی کرده است. بر مبنای فروش روز جمعه این فیلم انتظار می‌رود تا پایان روز یکشنبه مجموع فروش هفته نخست خود را به حدود 10 میلیون دلار برساند.

تریلر خون‌آشامی "30 روز شب" با بازی جاش هارتنت در نقش رهبر یک گروه آلاسکایی که به مقابله با خون‌آشامان حریص برمی‌خیزند به عنوان صدرنشین هفته گذشته روز جمعه با 2/2 میلیون دلار فروش در رده سوم جدول قرار گرفت. کمدی خانوادگی "طرح بازی" با نقش آفرینی "راک" با 8/1 میلیون دلار و درام / کمدی رومانتیک "چرا ازدواج کردم؟" ساخته تایلر پری فیلمساز سیاهپوست با 6/1 میلیون دلار در رده‌های چهارم و پنجم ایستادند. آمار نهایی فروش این هفته فردا دوشنبه اعلام می‌شود.

کد خبر 576018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha