۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۵

روزبه چشمی:

شرمنده هواداران شدیم/ هر تیمی جز ما بود در رده هشتم جدول می شد

شرمنده هواداران شدیم/ هر تیمی جز ما بود در رده هشتم جدول می شد

مدافع تیم استقلال با بیان اینکه این باخت ما را شرمنده هواداران کرد گفت: آن بازی را که باید در دربی انجام می دادیم نتوانستیم به خوبی ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: قبل از هر چیز باید از همه هواداران عذرخواهی کنم. ما شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم در این دیدار پیروز از زمین خارج شویم.

وی افزود: ما برای این بازی آماده بودیم اما فکر می کنم قضاوت داور هم تا حدودی بر روند تیم ما تاثیرگذار بود. دو صحنه را که بعد از بازی دیدم هر دو نشان داد که داور اشتباه کرده البته تعدادی از داوران هم گفته اند یک پنالتی برای ما گرفته نشده است. البته نمی خواهم شکست تیممان را توجیه کنم اما هر تیمی غیر از استقلال با این مشکلات در لیگ حضور داشتم مطمئنا الان هشتم جدول بود.

چشمی در پاسخ به این پرسش که آیا امیدوار به قهرمانی هستید یا خیر گفت: کار سختی در پیش داریم اما ناامید نیستیم ما باید در چند بازی باقی مانده در جام حذفی با تمام توان بازی کنیم تا بتوانیم به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه هوادارانمان عذرخواهی می کنم. امیدوارم بتوانیم با نتایجی که با دیدارهای بعدی لیگ و جام حذفی بدست می آوریم از شرمندگی هوادرانمان خارج شویم.

کد خبر 5761686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ع ق QA ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      0 2
      هههه عامل اصلی شش تائی که از انگلیس خوردیم ؟ خوبت شده یا هنوز گیجی
    • آبیته IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      ببخشید آقای چشمی مشکلات شما رو کی واستون درست کرده.خودتون.این چه ربطی به بیرون داره.برید سراغ مدیراتون نه مردم و هوادار بیچاره.چطور اوون وقت که همه چی خوبه میگید هنر مدیرامونه و الان شده مال مردم.مشکل داخلی شما واسه خودتونه و باید خودتون حلش کنید.آقا خوب بازی نکردید چرا میندازید گردن داوری؟؟!!