۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳

تیم ملی کوراش عازم رقابتهای قهرمانی آسیا شد

تیم ملی کوراش عازم رقابتهای قهرمانی آسیا شد

کاروان کوراش ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم شهر هانگژو در کشور چین شد.

گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو و کوراش، کاروان کوراش ایران به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که حکم رویداد آزمایشی برای بازی‌های آسیایی هانگژو را دارد، عازم این شهر در کشور چین شد. تیم مردان ایران با عنوان مدافع عنوان قهرمانی و بانوان کوراش‌کار کشورمان نیز با عنوان تیم سوم آسیا در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

مسابقات کوراش قهرمانی آسیا به عنوان رویداد آزمایشی برای بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود که در رنکینگ بازی‌های آسیایی و قرعه‌کشی تأثیر زیادی دارد. همچنین امیر صدیقی، رئیس فدراسیون و عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون کوراش آسیا به منظور حضور در نشست هیئت رئیسه، همراه با اعضای این دو تیم راهی هانگژو شد.

تیم مردان ایران با ترکیب مجید وحید بریمانلو، الیاس پاکدل، محمد محمدی بریمانلو، صادق آذرنگ، فرزین شهباز و با هدایت الیاس علی‌اکبری و تیم بانوان با ترکیب طاهره آذرپیوند، هدیه یزدانی، دنیا آقایی، ملیکا امیدوندی، سمانه خجسته و فاطمه برمکی، با مربیگری محبوبه خورشیدی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

رضا مهنان به عنوان مدیر فنی تیم را همراهی می‌کند. همچنین محمدرضا نصیری‌نژاد رئیس انجمن کوراش ایران به عنوان دبیرکل فدراسیون جهانی و مسئول فنی بازی‌های آسیایی هانگژو به همراه کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش و عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون کوراش آسیا در محل برگزاری مسابقات حضور دارند.

کد خبر 5763269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      0 0
      فقط در ایران تیم ملی رشته ای به مسابقات باصطلاج جهانی و آسیایی اعزام میشود که نه یک کلاس آموزشی در کشور دارد نه انتخابی کشوری داشته است ؟ فقط جودوکاران لباس تعویض میکنند و کوراشکار میشوند!
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      0 0
      این محمد حسن . م که در همه اعزامهای جودو ناشنوایان و کوراش آویزون تیمهای اعزامی هست چه کاره داره ؟
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      0 0
      اینجا ، آنجا ، همه جا رضا نصیرنژاد ؟ نهادهای نظارتی خوابند؟