۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷

سرپرست میراث‌فرهنگی کرمانشاه خبر داد؛

طاق‌بستان میزبان اولین رویداد بین‌المللی روزجهانی چوب درخاورمیانه

طاق‌بستان میزبان اولین رویداد بین‌المللی روزجهانی چوب درخاورمیانه

کرمانشاه- سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: طاق‌بستان میزبان اولین رویداد بین‌المللی روز جهانی چوب در خاورمیانه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش فرمانی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد روز جهانی چوب در کرمانشاه که با حضور علیرضا باوندپور مسئول دفتر منطقه‌ای رویداد روز جهانی چوب در ایران برگزار شد، اظهار کرد: امسال کرمانشاه در مردادماه برای چهارمین بار میزبان رویداد منطقه‌ای روز جهانی چوب خواهد بود.

وی افزود: هدف ما این است امسال برای اولین بار این رویداد به صورت بین‌المللی با حضور نمایندگان تعدادی از کشورهای منطقه به‌عنوان اولین رویداد بین‌المللی روز جهانی چوب در خاورمیانه برگزار شود.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این رویداد در ۲۰ مردادماه همزمان با هفته صنایع‌دستی به مدت یک هفته در مجموعه تاریخی فرهنگی طاق‌بستان برگزار می‌شود.

فرمانی حضور دفتر نمایندگی ایران در جامعه بین‌المللی فرهنگ چوب در شهر کرمانشاه و مدیریت آن توسط یکی از هنرمندان بین‌المللی استان را فرصت بسیار مناسبی برای کرمانشاه عنوان کرد و گفت: این رویداد می‌تواند به‌عنوان یک برند جهانی کرمانشاه را معرفی کند.

وی با تاکید بر اینکه از برگزاری این رویداد حمایت می‌کند، بیان کرد: بین‌المللی شدن این رویداد نیازمند همراهی و حمایت مدیریت ارشد استان و سایر دستگاه‌ها است تا بتواند به شکلی آبرومند برگزار شود.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: برگزاری این رویداد فرصت بسیار خوبی است تا دفاتر خدمات مسافرتی استان نسبت به برگزاری تورهای گردشگری متناسب با رویداد اقدام کنند.

کد خبر 5763951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha