۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

آخرین تحولات فلسطین؛

اعتصاب غذای ۱۱روزه اسیر فلسطینی/تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو

اعتصاب غذای ۱۱روزه اسیر فلسطینی/تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو

منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای یک اسیر فلسطینی برای یازدهمین روز پیاپی خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «ضریر عزالدین عمارنه» اسیر فلسطینی برای یازدهمین روز متوالی در اعتراض به بازداشت موقت و بدون تفهیم اتهام خود در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده است.

این در حالی است که روز گذشته شهید خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز گذشته پس از هشتاد و شش روز اعتصاب غذا به شهادت رسید. این اسیر فلسطینی نیز همچون شهید خضر عدنان اقدام به اعتصاب غذا در اعتراض به بازداشت اداری و بدون دلیل خود کرده است.

تظاهرات صهیونیست‌ها علیه دولت نتانیاهو

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صهیونیست‌های ساکن شهر سدیروت شامگاه امروز چهارشنبه در محکومیت سیاست‌های ضعیف و ناکارآمد دولت نتانیاهو دست به تظاهرات خواهند زد.

این در حالی است که طی ساعات اخیر مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت خضر عدنان از اسرای فلسطینی، بارها شهرک سدیروت و دیگر شهرک‌های اطراف غزه را موشک باران کرده است. امری که موجب شده بسیاری از شهرک نشینان از ترس موشک‌های مقاومت در پناهگاه‌ها باقی بمانند.

اسارت ۱۳ خبرنگار فلسطینی

همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات، ۱۳ خبرنگار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بند اسارت هستند.

این در حالی است که در شرایط کنونی بیش از ۴۹۰۰ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت بسر می‌برند که شماری از آنها نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 5770272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha