۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

توسعه و نگهداری شبکه تلفن همراه از اولویت های مخابرات کردستان است

توسعه و نگهداری شبکه تلفن همراه از اولویت های مخابرات کردستان است

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: توسعه و نگهداری شبکه تلفن همراه به عنوان تأمین کننده نیازهای ارتباطی مشتریان دارای اهمیت بوده و این مهم از برنامه های اولویت دار مخابرات است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اهمیت توسعه و نگهداری شبکه تلفن همراه در استان اظهار کرد: در همین راستا در فروردین سال جاری سه هزار و ۵۰۰ (معادل ۱۰۰ درصد) مشکل ثبت شده در سامانه کنترل و مانیتورینگ استان رفع شده است که شرایط استفاده از ارتباطی پایدار و بدون مشکل برای مشتریان فراهم شده است.

وی افزود: از آنجایی که نگهداری شبکه تلفن همراه به عنوان تأمین کننده نیازهای ارتباطی (voice, data) مشتریان در این حوزه دارای اهمیت است در راستای حفظ کیفیت سرویس دهی و جلوگیری از هرگونه قطعی و اختلال و رفع به موقع آنها گام‌های قابل توجه‌ای در استان برداشته شده است.

وی به وجود بیش از ۲ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۴۴۹ مشترک تلفن همراه در سطح استان اشاره کرد و گفت: ارائه سرویس‌ها و خدمات متنوع شبکه ارتباطات سیار همگام با رشد و توسعه تکنولوژی‌های مبنی بر این شبکه به مشتریان از اولویت‌های منطقه بشمار می‌رود.

حکمت یادآور شد: هم اکنون بیش از ۸۷۰ سایت bts ، تجهیزات و بسترهای انتقال در استان نصب و راه اندازی شده است که حدود ۳۰ درصد از آنها در نقاط روستایی و ارتفاعات صعب العبور قرار دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان انجام فعالیت‌های مستمر و برنامه ریزی های به عمل آمده در سال گذشته را تشریح کرد و افزود: با تحقق این اقدامات، در ارزیابی شاخص‌های عملکردی در بین دیگر مناطق مخابراتی جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده ایم.

کد خبر 5774432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha