۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

انتقال دبیرکل جبهه خلق درزندان‌های رژیم صهیونیستی به مکان نامعلوم

انتقال دبیرکل جبهه خلق درزندان‌های رژیم صهیونیستی به مکان نامعلوم

نیروهای سرکوب وابسته به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به دو بخش ۵ و ۷ زندان ریمون یورش برده و اقدام به سرکوب اسرای فلسطینی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌‎های فلسطینی، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست، اسرای جبهه خلق در زندان ریمون را مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده و ۳ نفر از جمله «احمد سعدات» دبیرکل اسیر این جنبش را به مکانی نامعلوم انتقال دادند.

هیئت امور اسرا و آزادگان هم اعلام کرد که رژیم صهیونیستی احمد سعدات، عاهد غلمه ابو قیس و ولید حناتشه از اسرای فلسطین را به مکانی نامعلوم انتقال داده است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای نسبت به پیامدهای انتقال احمد سعدات دبیرکل این جنبش به مکانی نامعلوم به شدت هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیستی را از ارتکاب هرگونه حماقت برحذر می‌داریم و هرگونه آسیبی به اسیر سعدات یا دیگر اسرا برسد، پاسخ ما در جبهه خلق بسیار دردناک خواهد بود.

گفتنی است اسرای فلسطینی اخیرا در پی شهادت خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اقدامات اعتراضی متعددی را علیه رژیم صهیونیستی به اجرا گذاشته‌اند. رژیم صهیونیستی نیز تلاش دارد با استفاده از راهکار سرکوب حداکثری، اسرای فلسطینی را از تحرک به سوی اعتراضات بیشتر منع کند.

کد خبر 5774674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha