۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۶

معاون امور عمرانی استاندار گیلان:

نگاه علمی و دانش بنیان در حوزه صنعت ساختمان در اولویت قرار گیرد

نگاه علمی و دانش بنیان در حوزه صنعت ساختمان در اولویت قرار گیرد

رشت - معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی جهش مسکن و ضرورت ایمن سازی در ساخت و سازها گفت: نگاه علمی و دانش بنیان در حوزه ساخت و سازها و صنعت ساختمان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود کاظمی شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان در رشت اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌ها در حوزه صنعت می‌تواند به رشد و شکوفایی تولید بیانجامد.

وی با اشاره بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در رشت افزود: ۴۰ درصد شرکت کنندگان در این نمایشگاه صنایع و واحدهای صنعتی گیلان هستند.

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به به‌روز رسانی و پیشرفت در حوزه صنعت ساختمان بیان کرد: صنعت ساختمان امروز به تکنولوژی‌های جدید مجهز شده است.

کاظمی با اشاره به اجرای طرح ملی جهش مسکن و ضرورت ایمن سازی در ساخت و سازها اضافه کرد: نگاه علمی و دانش بنیان در حوزه ساخت و سازها و صنعت ساختمان در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر حمایت ویژه از تولید داخلی افزود: برپایی نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای عرض اندام واحدهای تولیدی و صنایع برای ارتباط با بازار هدف است.

نوسانات بازار ارز دلیل بی‌رغبتی شرکت‌های خارجی به نمایشگاه صنعت ساختمان

مرتضی مرادی، دبیر نمایشگاه صنعت و ساختمان گیلان در رشت با اشاره به حضور بیش از ۶۰ واحد تولیدی، خدماتی و بازرگانی در این نمایشگاه اظهار کرد: واحدهای تولیدی از استان‌های گیلان، اصفهان، تهران، البرز، آذربایجان غربی و شرقی، گلستان، مازندران و خراسان و… در این نمایشگاه تخصصی شرکت کردند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه تخصصی تولیدکنندگان برتر کشور، تولیداتشان را در زمینه‌های مختلف نظیر سازه‌های پیش ساخته و مصالح مدرن ساختمانی، شیر آلات، تهویه مطبوع، کاشی و سرامیک، لوازم بهداشتی ساختمان، عایق‌های مدرن رطوبتی، اعلان حریق و… عرضه می‌کنند.

مرادی با بیان اینکه پیوند بی واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان منجر به رشد تولید می‌شود، گفت: خلق فضای رقابتی، حق انتخاب مصرف کنندگان و جذب بازار هدف در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به عدم استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه صنعت ساختمان افزود: نوسانات بازار ارز موجب بی انگیزگی حضور شرکت‌های خارجی به نمایشگاه صنعت ساختمان شد.

گفتنی است؛ نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، از ۱۹ اردیبهشت لغایت جمعه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان، دایر است.

کد خبر 5776093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha