۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۱۸

فرماندار قرچک:

حوزه فرزند آوری و جوانی جمعیت در قرچک نیازمند فرهنگ‌سازی است

حوزه فرزند آوری و جوانی جمعیت در قرچک نیازمند فرهنگ‌سازی است

قرچک- فرماندار قرچک با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید از پیامدهای پیری جمعیت در کشور مطلع شوند گفت: حوزه فرزند آوری و جوانی جمعیت در قرچک نیازمند فرهنگ‌سازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد صبح پنج شنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قرچک که با حضور میری‌زاده معاون فرمانداری، افشار مدیر شبکه بهداشت و درمان، سلطانی رئیس اداره ثبت احوال، برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولین و اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۹۱ پیرامون جمعیت گفت: متأسفانه یک دهه را از دست دادیم و یک دهه فرصت داریم تا با عمل به منویات مقام عظمای ولایت، کشور را از ورطه پیری جمعیت نجات دهیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با ارائه بسته‌های حمایتی به دنبال افزایش جمعیت در کشور است افزود: باید در حوزه فرزند آوری و جوانی جمعیت فرهنگ‌سازی کنیم و در کنار آن بسته‌های حمایتی را نیز ارائه دهیم و تا زمانی که خانواده‌ها از پیامدهای پیری جمعیت در کشور مطلع نشوند هیچ موفقیتی در این حوزه حاصل نخواهد شد.

فرماندار قرچک با تأکید بر اینکه در حوزه جمعیت مسئولیت اجتماعی داریم خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان با نگاه تکلیف مدارانه این موضوع که مهمترین مؤلفه قدرت یک کشور هست را پیگیر باشند و فرمانداری نیز حتماً پایش و نظارت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش در ابتدای جلسه مدیران و رؤسای ادارات گزارشی از اقدامات سال گذشته دستگاه‌های متبوع خود در حوزه جوانی جمعیت را ارائه دادند.

کد خبر 5777134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha