۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱

نظر سرمربیان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان

نظر سرمربیان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان

سرمربیان دو تیم قهرمان و نایب قهرمان رقابت های لیگ برترهندبال بانوان، سطح این رقابت ها را نسبت به سال‌های گذشته بالا توصیف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فینال هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان ظهر امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه بین دو تیم شهید شاملی کازرون و سنگ آهن بافق یزد در تالا هندبال سئول پیگیری شد.

در پایان این بازی تیم سنگ آهن بافق یزد با وجود باخت برابر تیم شاملی با در نظر گرفتن تفاضل گل به عنوان قهرمانی دست یافت.

سیده مریم فخری سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد پس از کسب اولین قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر هندبال زنان گفت: بازی نفس گیر و سختی بود. با وجود اینکه نتیجه را در بازی برگشت برابر تیم شاملی واگذار کردیم اما توانستیم قهرمان شویم. من این قهرمانی را به تیم خودم تبریک می گویم.

وی گفت: هدف ما از ابتدای حضور در لیگ امسال، قهرمانی بود و به ان هم رسیدیم تا ۱۰بازی را انجام دادیم و در نهایت در بازی فینال برابر شاملی با ۸ گل به برتری رسیدیم.

فخری افزود: در بازی برگشت فینال نیز با وجود باخت برابر شاملی به دلیل تفاضل گل توانستیم در سکوی نخست این دوره از دیدار بایستیم.

وی در مورد سطح رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان نیز گفت: امسال بازیکنان نوجوان و جوان و ملی پوش در تمام تیم ها حذف شده بودند و همین باعث شده تا سطح کیفی رقابت ها بالاتر برود و لیگ امسال شاهد شروع پرقدرتی از تیم ها در مسابقات بودیم.

فخری ادامه داد : سطح تیم ها به حدی به هم نزدیک بود که تا رقابت ها پایانی لیگ هم مشخص نبود کدام تیم ها بر روی سکو می ایستند.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق یزد گفت: من از این قهرمانی خوشحالم و این قهرمانی را به مردم خوب یزد و شهر بافق هدیه می دهم. ما از حمایت همه جانبه حامی مالی مان نیز تشکر می کنیم که در شرایط کنونی در هندبال زنان و مردان سرمایه گذاری می کند.

وی در خصوص اینکه تیم سنگ آهن بافق یزد بر روی هندبال پایه سرمایه گذاری های خوبی را انجام داده تصریح کرد: حامی مالی ما چند سالی است که در رده های پایه سرمایه گذاری خوبی را شروع کرده و همین باعث شد تا هم اکنون قهرمان تمامی رده های سنی جوانان، جوانان و بزرگسالان پسر باشیم و همین اعتماد باعث شد تا در سومین سال حضورمان در لیگ برتر کاپ قهرمانی را به خانه ببریم.

خدیجه قانع سرمربی تیم شهید شاملی کازرون پس از کسب عنوان نایب قهرمانی شاگردانش گفت: من به بچه های خودم ایمان داشتم و معتقد بودم آنها می توانند در این رقابت ها بدرخشند. شاگردان من آنقدر که باید نتوانستند در دور رفت بدرخشتند اما در نهایت در این بازی نشان دادند که می توانند قهرمان باشند. از نظر من تیم من قهرمان است. من قهرمانی را به تیم بافق تبریک می گویم.

وی در مورد بازی دور برگشت فینال لیگ برتر هندبال زنان هم گفت: ما در بازی امروز تغییر تاکتیکی داشتیم و بیشتر روی دفاع کار کردیم و هدفمان این بود تا بتوانیم بازیکنان تهاجمی تیم مقابل را کنترل کنیم.

قانع تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها شاهد این بودیم که بازیکنان نوجوان و جوان در تمام تیم ها پخش شده بودند. درخشش بازیکنان این تیم ها با تجربه جهانی شان باعث شده بود تا سطح تیم های لیگ برتر نسبت به سال قبل بالاتر برود.

سرمربی تیم شاملی گفت: تیم هایی که یکدست جوان بودند در مسیر لیگ تیم های بزرگ را اذیت می کردند و این نشان از این بود که در سالهای بعد شاهد بازی های بهتری از بازیکنان نوجوان و جوان خواهیم بود.

قانع در پایان پیرامون وضعیت داوری لیگ برترهندبال هم گفت: ما داوران خوبی در لیگ برتر داریم و حتی دو کوبل داوری بین المللی و آسیایی در این رقابت ها برای تیمها سوت می زدند اما باید همزمان با بالاتر رفتن سطح لیگ شاهد پیشرفت سطح داوری به مرور زمان باشیم.

کد خبر 5778800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha