۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش البرز:

رقابت انتخابی فوتسال ابتدایی دختران در البرز برگزار شد

رقابت انتخابی فوتسال ابتدایی دختران در البرز برگزار شد

کرج- رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش البرز گفت: رقابت انتخابی فوتسال ابتدایی دختران استان برای اعزام به مسابقات کشوری برگزار شد.

مهدی مهین‌خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رقابت انتخابی فوتسال ابتدایی دختران استان برای اعزام به مسابقات کشوری برگزار شد.

وی بیان کرد: در اولین مرحله فراخوان فوتسال انتخابی دانش آموزان دختر ابتدایی در سالن ورزشی شهید آخوندی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: در این رقابت ۴۵ دانش‌آموز دختر ابتدایی از نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج و شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ شرکت کردند.

مهین خاکی یادآور شد: در نهایت ۱۸ بازیکن به اردوی مسابقات کشوری دعوت شدند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات انتخابی هندبال مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه در استان اشاره کرد و افزود: برای شرکت در مسابقات دانش آموزی کشوری در رشته هندبال در تابستان ۱۴۰۲ هم ۲۰۰ دانش‌آموز از نواحی و مناطق استان در سالن انقلاب کرج شرکت کردند.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: دانش آموزان منتخب این مسابقات برای تشکیل تیم هندبال دانش آموزی استان البرز برای شرکت در مسابقات کشوری دانش آموزی انتخاب شدند.

کد خبر 5782846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha