۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰

نماینده مردم تهران در مجلس:

اقتدار امروز ایران برگرفته از تفکر انقلابی و مقاومت است

اقتدار امروز ایران برگرفته از تفکر انقلابی و مقاومت است

کرج- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اقتدار امروز ایران برگرفته از تفکر انقلابی و مقاومت است که به برکت رشادت‌های ایثارگران و خون پاک شهیدان شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمداسماعیل کوثری بعد از ظهر پنجشنبه در بیست و چهارمین گردهمایی بزرگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان البرز اظهار کرد: امروز به برکت رشادت‌های ایثارگران و خون پاک شهیدان است که ایران در اوج اقتدار قرار دارد و دشمنان جرأت خدشه واردن کردن به این آب و خاک را ندارند.

وی بیان کرد: این اقتدار برگرفته از تفکر انقلابی و مقاومت بوده و اگر تفکر غرب‌گرا بر ایران حکم‌فرما شده بود امروز بخش‌های از کشور به اشغال بعثی‌ها درآمده بود، همانگونه که در ابتدای جنگ تحمیلی شاهد این بودیم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: زمانی که شهید تهرانی مقدم اقدام به تولید موشک کرد برخی افراد با تفکر غربی اعتقادی به این امر نداشتند اما تفکر انقلابی و جهادی امروز کشور را به مرحله‌ای از پیشرفت و اقتدار رسانده که دشمنان از عزت و سربلندی ایران اسلامی می‌هراسند.

وی با اشاره به اعزام تعدادی از فرزندان رهبر معظم انقلاب اسلامی به جبهه‌ها در ایام دفاع مقدس تصریح کرد: فرزندان برخی از مسئولان در دوران دفاع مقدس لباس عافیت پوشیدند و هرگز در دفاع از کشور حضور فعالی نداشتند اما از نزدیک شاهد بودم که دو فرزند ایشان در دفاع مقدس حاضر بودند و از طرفی همسر رهبری پس از یک ماه و نیم از ایشان اطلاع نداشتند.

کوثری با بیان اینکه یادگاران دفاع مقدس آئینه تفکر انقلاب اسلامی هستند، متذکر شد: امروز ایثارگران در سنگر جهاد تبیین و معرفی و انتقال تفکر و ارزش‌های انقلابی وظیفه‌ای خطیر دارند که امیدواریم با عمل به این مسئولیت تاریخی بار دیگر در دفاع از ارزش‌های انقلابی نقش‌آفرینی کرده و حماسه‌ای دوباره بیافرینند.

کد خبر 5783090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha