۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰

سرپرست حوزه هنری کردستان:

حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر اولویت حوزه هنری کردستان است

حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر اولویت حوزه هنری کردستان است

سنندج- سرپرست حوزه هنری کردستان گفت: حمایت از اصحاب فرهنگ وهنر اولویت فعالیت های این نهاد در استان است و در این مسیر کار درحوزه هنری را یک امر مقدس می دانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز آئین تودیع رئیس سابق حوزه هنری کردستان و معارفه سرپرست حوزه هنری کردستان در محل سالن اندیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

در این مراسم افشین آزادی سرپرست حوزه هنری استان کردستان در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های امین مرادی در حوزه هنری کردستان گفت: پیش از شروع فعالیت در حوزه هنری در جاهای مختلف توفیق خدمت داشته ام اما از لحظه ورود به حوزه هنری با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که وجود دارد فعالیت در این مجموعه و کمک به توسعه هنر و فرهنگ به عنوان یک کار مقدس و عبادت در وجودم نهادینه شده است.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد در دوران خدمتگذاری در استان کردستان بیشترین توان خود را در جهت اعتلای بسترهای ایجاد شده به کار بسته و همچنان چراغ حوزه هنری کردستان را به عنوان خانه امید هنرمندان روشن نگه داریم.

آزادی که همزمان ریاست حوزه هنری کرمانشاه را نیز برعهده دارد تصریح کرد: رجوع به خرد جمعی، به کار بستن دانش و توان همکاران مجموعه و توجه به کار کارشناسی و محافظت از دستاوردهای بدست آمده از مهمترین برنامه‌های بنده در حوزه هنری کردستان خواهد بود و امیدواریم در این مسیر جامعه هنری استان همچون گذشته یارو یاور ما در مسیر پیش رو باشند.

افشین آزادی متولد ۱۳۶۱ کرمانشاه و دارای مدرک دکتری مدیریت رسانه است.

کد خبر 5784176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha