در جریان حمله به شرق نابلس صورت گرفت؛

شهادت ۳ جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

شهادت ۳ جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری دست کم سه جوان فلسطینی به شهادت رسیده و شش تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وفا، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به همراه تجهیزات نظامی و چند بولدوزر به اردوگاه بلاطه واقع در شرق شهر نابلس در کرانه باختری حمله کردند.

بعد از حمله این نظامیان صهیونیست، تک تیراندازها برفراز بام خانه‌ها مستقر شده و به سمت غیرنظامیان فلسطینی شلیک کردند.

در جریان شلیک این تک تیراندازها صهیونیست، دست کم سه جوان فلسطینی به نام‌های فتحی جهاد عبد السلام رزق (۳۰ ساله)، عبد الله یوسف محمد أبو حمدان (۲۴ ساله) و محمد بلال محمد زیتون (۳۲ ساله) به شهادت رسیدند.

علاوه بر شهادت این سه جوان فلسطینی، دست کم شش فلسطینی دیگر مجروح شدند. نظامیان صهیونیست حتی به خودروهای اورژانس رحم نکرده و به سمت آنها شلیک کردند.

هفته گذشته نیز یک فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شرق نابلس به شهادت رسید و چند تن دیگر مجروح شدند.

روز گذشته، منابع محلی از عملیات ضدصهیونیستی در جنوب نابلس و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست خبر دادند. منابع عبری روز یکشنبه اعلام کردند که یکی از نظامیان این رژیم زخمی شده است.

بر اساس این گزارش، این نظامی صهیونیست در نزدیکی حواره در جنوب نابلس با خودرو زیر گرفته شده بود. این منابع افزودند که یک فلسطینی با خودرو خود، یک نظامی صهیونیست را زیر گرفت.

خبرنگار الجزیره هم گزارش داد: ارتش اشغالگر خیابان اصلی حواره را بسته و به دنبال عامل عملیات است. در جریان حمله به تعدادی از نظامیان صهیونیست در شهرک حواره در جنوب نابلس یکی از نظامیان صهیونیست زخمی شده است.

کد خبر 5786893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha