۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۸

بی‌اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت از سوی واشنگتن؛

کاخ سفید: دیپلماسی بهترین راه در قبال ایران است

کاخ سفید: دیپلماسی بهترین راه در قبال ایران است

کاخ سفید امروز بی‌اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل از سوی واشنگتن در سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرد که دیپلماسی بهترین راه در قبال ایران به‌شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، کاخ سفید امروز دوشنبه بی اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل از سوی دولت این کشور در سال ۲۰۱۸ میلادی و خروج از توافق برجام اعلام کرد: دیپلماسی بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است!

کاخ سفید با تکرار مجدد مواضع ادعایی خود در این خصوص به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: این در حالیست که ما گفته ایم هیچ گزینه‌ای را از روی میز حذف نکرده ایم!

چندی پیش جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا نیز به موضع گیری درباره ایران پرداخته بود.

وی گفته بود: واشنگتن همچنان خواهان راهکار دیپلماتیک برای برنامه هسته‌ای ایران است. توافق میان عربستان و ایران مطابق رویکردی است که ما از آن حمایت می‌کنیم و آن‌را مورد تشویق قرار می‌دهیم. راهبرد ما در خاورمیانه مبتنی بر دوگانه بازدارندگی و دیپلماسی است. تعهد ما در قبال منطقه خاورمیانه ثابت است زیرا منطقه دارای اهمیت راهبردی برای منافع ماست.

کد خبر 5787725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • دهقان IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 0
      لعنت حق بر شما گدایان یانکی شیطان پرست اگر دیپلماسی چرا خودتون زدید زیر توافق خارج شدید کذاب همیشه در حال توطئه هست چون خودشم به حرف خودش اطمینان ندارد