۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

سامانه رصد و پایش اخبار انتخابات استان سمنان راه اندازی شد

سامانه رصد و پایش اخبار انتخابات استان سمنان راه اندازی شد

سمنان- دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به فراهم آوردن مقدمات برگزاری انتخابات سال جاری، گفت: سامانه رصد و پایش اخبار انتخابات استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شجاعی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه رصد تحرکات سیاسی در دستور کار ستاد انتخابات استان قرار دارد، تاکید کرد: استفاده از تمامی ابزارها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو در دستور کار است.

وی با بیان اینکه توجه به رأی اولی‌ها و مشارکت این قشر از جامعه، از رویکردهای ما در بحث انتخابات است، افزود: بالغ بر ۳۵ هزار نفر رأی اولی در سطح استان داریم که برنامه‌های منسجمی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه تشکیل هیئت اندیشه‌ورز به پیشنهاد استاندار سمنان برای استفاده از تجربه و پیشنهادات نخبگان و افزایش اشراف خبری در حوزه انتخابات انجام شد، تاکید داشت: برای افزایش مشارکت در انتخابات اسفند سال جاری، برنامه‌های جامع و مدون در سطح استان و به ویژه در تک تک شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران در نظر گرفته شده است.

شجاعی با بیان اینکه ارزیابی فرمانداران و مسئولان کمیته‌ها در بحث ارائه طرح‌های افزایش مشارکت از رویکردها و سیاست‌های ستاد انتخابات کشور و استان است، تاکید کرد: جلسات ویژه آسیب شناسی و تقویت نقاط قوت برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان برگزار شد.

وی با اشاره به فراهم آوردن مقدمات برگزاری انتخابات سال جاری، گفت: سامانه رصد و پایش اخبار انتخابات استان سمنان راه اندازی شد.

کد خبر 5789646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha