۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۹

مدیرعامل آبفای اصفهان:

برنامه عملیاتی تامین پایدار آب شرب اصفهان در تابستان تدوین شد

برنامه عملیاتی تامین پایدار آب شرب اصفهان در تابستان تدوین شد

اصفهان- مدیر عامل آب و فاضلاب استان اصفهان از تدوین برنامه عملیاتی تحت عنوان گذر از تابستان گرم با رویکرد تامین پایدار آب شرب مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اکبریان اظهار داشت: باید با بررسی لحظه به لحظه ظرفیت منابع و مخازن، زمینه‌های تأمین پایدار آب شرب مردم در سطح استان فراهم شود، این در حالی است که کیفیت آب شرب خط قرمز آبفای استان است و هر منبع آبی باید قبل از در مدار قرار گرفتن، از لحاظ کیفی مورد تأیید نهادهای ذی‌صلاح قرار گیرد.

وی افزود: برای تأمین پایدار آب شربِ مردم در تابستان، باید به صورت مستمر جلسات مهار بحران کم آبی در ستاد مرکزی و مناطق برگزار شود، مانور والوها اجرایی و دیزل ژنراتورها و تمام منابع آبی دارای استاندارد کیفی موجود در منطقه باید مورد بررسی قرار گرفته و آماده بهره برداری باشند و با استفاده از سیستم تله متری حجم منابع و مخازن به صورت آنلاین مورد ارزیابی قرار گیرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان به شناسایی انشعابات غیر مجاز در سطح استان اشاره کرد و گفت: باید شناسایی و بررسی انشعابات غیر مجاز در واحدهای صنعتی، تجاری، خانگی، خدماتی و… به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته تا از هدر رفت منابع آبی جلوگیری شود.

کد خبر 5794831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha