۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

کدورت آب شهرکرد به زودی رفع می‌شود

 کدورت آب شهرکرد به زودی رفع می‌شود

شهرکرد_معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: فاز اول تصفیه خانه بن بروجن در چند روز آینده وارد مدار خواهد شد و به صورت کامل مشکل کدورت آب شهرکرد رفع می‌شود.

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در نشست‌هایی که در دو روز گذشته با مدیران مجموعه مرتبط با حوزه آب، مشاوران و نمایندگان وزارت نیرو در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، مشکلات در خصوص وضعیت آب مطرح و بررسی گردید.

وی افزود: سه برنامه زمان‌بندی شده مشخص و اولویت‌دار را تعیین کرده‌ایم تا بتوانیم مسئله کدورت ایجاد شده در آب شهرکرد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اولویت اول و مهم، تکمیل خط انتقال آب از چشمه دیمه است که در اولین فرصت تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

حیدری عنوان کرد: موضوع دیگر دو پکیج تصفیه سیار در منطقه کوهانک مستقر هستند که تلاش می‌شود این دو پکیج ظرف چند روز آینده وارد مدار شوند تا بتوانیم قسمت قابل توجهی از آلودگی را بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: نهایتاً فاز اول تصفیه خانه بن بروجن در چند روز آینده وارد مدار می‌شود تا بتوانیم به صورت کامل مشکل کدورت آب شهرکرد را رفع کنیم.

کد خبر 5795212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha