۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

صادرات خودرو از ایران به عمان

صادرات خودرو از ایران به عمان

در حاشیه دیدار سرپرست وزارت صمت با وزیر بازرگانی عمان، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه صادرات خودرو از ایران به عمان و صادرات مجدد به سایر بازارهای ثالث امضا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی نیازی، سرپرست وزارت صمت، با وزیر بازرگانی، صنایع و توسعه سرمایه‌گذاری سلطنت عمان در حاشیه سفر پادشاه عمان به تهران دیدار کرد.

وزیر صمت ایران و وزیر بازرگانی عمان، رؤسای کمیسیون مشترک دو کشور را بر عهده دارند.

در این دیدار، دو طرف ضمن ابراز خرسندی از تفاهمات پادشاه عمان و رئیس‌جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت پیگیری این تفاهمات تأکید و در خصوص برگزاری بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور طی حداکثر سه ماه آینده در ایران توافق کردند.

همچنین در این دیدار دو طرف بر تشکیل کمیته‌های فنی قبل از برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک و تلاش برای کاهش تعرفه‌های تجاری میان دو کشور و انتقال تجربیات در زمینه‌های مختلف و همچنین پیگیری توسعه زیرساخت‌های تجاری میان دو کشور ازجمله در زمینه حمل‌ونقل کالا تأکید کردند.

در حاشیه این دیدار، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه صادرات خودرو از ایران به عمان و صادرات مجدد به سایر بازارهای ثالث میان مدیرعامل ایران‌خودرو و بخش خصوصی عمان به امضا رسید.

کد خبر 5797532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      2 0
      خخخخ جون اینهمه ایرانی رو بخاطر کیفیت عالیییییی خودروهاتون گرفتین بس نیست ک میخاین عربارو هم با خودروهای کاغذی بگیرین
    • یادگاران جنگ تحمیلی . AE ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      3 0
      وای بر ما هر روز خبرهای تلخ دیگر عمری باقی نمانده تا صاحب خودرو باشیم بدتر میشه خدا
    • حسین IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      6 0
      صادرات خودرو از ایران آنهم برای کشوری که بهترین خودروهای روز دنیا سوار ند واقعا خنده داره و دوم اینکه شما از پس بازار داخلی کشور عزیمان ایران برنمی آید چه جوری می خواهید بازار عمان را اشباه کنید تمام خودروهای بازار داخلی ایران منتاژ چین هستند آخه میشه نام ببرید کدام محصول ایرانی را می خواهید صادر کن
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      6 0
      به نام خدا . تورا به خون شهیدان صدا و سیما به زندگی افرادی که خانه ندارند. برنامه بگذاردتامردم به افرادی که خانه ندارند.کمک کنندوبرای خون شهیدان مسکن باید دولتی اعلام شودواینکه قیمت سکه ارزان شده ولی قیمت مسکن 1000برابرشده و اینکه اداره شهرداری حق ندارد که افرادی که خانه ندارد را به زور جایی ببرد
    • رامش AE ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      6 0
      عجب روییییییییی دارین شما
    • باغستانی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      0 0
      من حیرانم که عمان چرا خودرو ایرانی می خواهد وارد کند؟ در عمان باران نمی بارد که به عنوان سیل بند استفاده کنند. آیا عمان از مردم خود سیر شده و می خواهد به عزرائیل کمک کند؟ یا اینکه خبر طنز است و می خواهند احساسات ما را تحریک کنند که به ما بگن نگاه کنید خارجی ها متقاضی خودرو ایرانی هستند