۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۴

سخنگوی دانشگاه آزاد به مهر خبر داد؛

امکان تدریس «دانشجویان دکتری» دانشگاه آزاد فراهم شد

امکان تدریس «دانشجویان دکتری» دانشگاه آزاد فراهم شد

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، می توانند به عنوان «دستیار آموزشی» به تدریس در واحدهای دانشگاهی بپردازند. 

دکتر محمد قربانی گلشن آباد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات تدریس دانشجویان دکتری به عنوان دستیاران آموزشی در واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد گفت: تمامی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در فراخوان «دستیار آموزشی» شرکت کرده و بعد از مرحله اول که براساس نیازها و ملاحظات واحدهای دانشگاهی انتخاب شدند در یک دوره آموزشی حرفه‌ای، معرفتی و مهارتی چهل ساعته شرکت خواهند کرد.

سخنگوی دانشگاه آزاد ادامه داد: بعد از آن از ترم پاییز ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با هدایت استاد راهنمای مدرسی در رشته تخصصی مربوطه به کارورزی و تدریس مشغول شوند. بعد از اتمام این دوره‌ها نیز گواهی شرکت در دوره «آموزشی و کارورزی دستیاری آموزشی» به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب که دوره آموزشی و کارورزی دستیاری آموزشی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشجویان دکتری علاقمند به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به دفاتر باشگاه در واحدهای دانشگاهی و یا به پایگاه اینترنتی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس bpj.iau.ir مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: این دوره صرفاً ویژه دانشجویان فعال دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است و سایر افراد و دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی، نمی‌توانند در آن شرکت کنند.

قربانی گلشن آباد تاکید کرد: براساس دستورالعمل مربوطه، دستیاران آموزشی متناسب با میزان تدریس واحدهای درسی، از تخفیف و کسر معافیت بخشی از شهریه برخوردار خواهند بود.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: یکی از ظرفیت‌های فاخر و بی بدیل، دانشجویان مقطع دکتری است که لازم است از این ظرفیت بی نظیر در اعتلا سرمایه اجتماعی و شبکه سازی نخبگانی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5803339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      12 0
      اساتید حق التدریس را اخراج میکنند و اونوقت دانشجویان دکترا را بکار میگیرند؟برای اینکه حقوق تدریس نمیدهند از شهریه دانشجویان دکترا کم میکنند!
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      10 1
      خیلی جالبه ! شهریه دکترا را آنقدر افزایش داده اند که با تدریس مجانی دانشجویان دکترا هم باید شهریه بیشتر از قبل پرداخت کنند !
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      11 1
      روش جدید استثمار دانشجویان !
      • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
        14 1
        این تبلیغ برای جذب دانشجویان دکتراست ! طبق شنیده ها تعداد داوطلبان دکترا بشدت در دانشگاه آزاد افت کرده است با این تبلیغات میخواهند کلاسهای دکترا را تکمیل کنند که بشتابید تدریس هم میگیرد!
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      9 2
      تعداد دانشجویان دکترا دانشگاه آزاد چند برابر تعداد اساتید رسمی هیات علمی دانشگاه است اگر برای همه دانشجویان دکترا تدریس بگذارند اعضای هیات علمی رو هم باید اخراج و بازخرید کنند تا دانشجویان دکترا تدریس بگیرند 374! دمش گرم ! کلا یر به یر میشه !
      • یاسر سالاری IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
        0 0
        جایی نگفته همه دانشجویان دکتری لزوما مدرس خواهند شد؛ بلکه منظور اینه که به جای مدرسان حق التدریس از دانشجویان دکتری خود دانشگاه آزاد اسلامی استفاده خواهد شد. این موضوع برای دانشجویان دکتری یک فرصت بی بدیل است. لطفا واقع بین باشیم.
    • صنم IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      11 13
      چقد کامنتها منفی هست اتفاقا خیلی هم خوبه دانشجویان دکترا دستشون باز باشه و نحوه تدریس رو بیاموزن لطفا انقد منفی نباشین با عشق تدریس هم نگاه کنین
      • حسن IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
        1 0
        وقتی نیت این سیاست مشخصه چطور میشه واقعیت را ندید؟واقعا این طور آموزش عالی را برای منافع مادی به قهقرا کشیدن جای تاسف دارد