سخنگوی حماس: اشغالگران توان مقابله ندارند

سخنگوی حماس: اشغالگران توان مقابله ندارند

سخنگوی حماس اعلام کرد که افزایش عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری باعث شده که رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با مقاومت را از دست بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، عبداللطیف قانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی اعلام کرد که روحیه انقلابی روزافزون در کرانه باختری، افزایش عملیات‌های مقاومتی در آن و شجاعت و پایداری ملت فلسطین به ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و از بین رفتن قدرت بازدارندگی آن انجامیده است.

القانوع ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت را ضربه‌ای بر پیکره دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی دانست؛ دستگاه‌هایی که قدرت نظامی و تسلیحاتی این رژیم را تشکیل می‌دهند.

سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با مشکلات و بحران‌های داخلی دست‌وپنجه نرم می‌کند و در میدان‌ها و جبهه‌های متعدد با مقاومت در غزه، کرانه باختری، قدس و لبنان روبروست و ملت فلسطین به همراه نیروهای مقاومت در منطقه برای آزادسازی فلسطین از اشغالگران صهیونیست، در نبرد با این رژیم هستند.

قانوع در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش درگیری‌های و عملیات‌های مقاومتی ادامه داد: با تداوم درگیری‌ها، افزایش عملیات‌های مقاومتی و شدت‌گرفتن آن و همچنین تعدد جبهه‌ها و افزایش قدرت مقاومت، رژیم اشغالگر صهیونیستی قادر به تأمین امنیت خود و مقابله با مقاومت نخواهد بود. ما تا اخراج کامل اشغالگران از اراضی اشغالی فلسطین به مقاومت ادامه خواهیم داد.

کد خبر 5812820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha