۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس:

کارگاه های آموزش اطفای حریق در روستاها برگزار شد/ ایجاد منطقه قرق

کارگاه های آموزش اطفای حریق در روستاها برگزار شد/ ایجاد منطقه قرق

یاسوج_ دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس گفت: کارگاه های آموزش اطفای حریق در روستاهای مختلف استان برگزار شد.

امید سجادیان در گفتگو با خبرنگار مهر. افزود: تشکل‌های مردم نهاد نهضت سبز زاگرس و نهضت سبز خائیز در راستای حفاظت از جنگل‌ها و مراتع شهرستان کهگیلویه اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اطفای حریق در جوامع محلی، جنگل نشین و همینطور مراکز شهرستان و بخش‌ها می‌کنند.

وی ابراز داشت: این مهم با این هدف که فرهنگ سازی را جایگزین زحمت سازی و پیشگیری را جایگزین اطفای حریق، تیم سازی و کار گروهی را جایگزین فرد سالاری، مشارکت عمومی را جایگزین منافع شخصی نمایند، هدفگذاری شد.

کارگاه های آموزش اطفای حریق در روستاها برگزار شد/ ایجاد منطقه قرق

سجادیان تصریح کرد: امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ نیز به همین منظور در شهرستان چرام با همیاری تشکل سبز یاران امیر چمران و مشارکت فرمانداری این شهرستان نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی اطفا حریق اقدام شد.

سجادیان گفت: نهضت سبز زاگرس در راستای یک برنامه مردمی اطفای حریق، طی سه سال اخیر، در بخش پیشگیری، آموزش و احیا در مناطق مختلف استان فعالیت‌های زیادی داشته است.

دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس خاطرنشان کرد: تجهیز و تیم سازی و آموزش تیم‌های واکنش سریع در مناطق مختلف. ایجاد منطقه قرق در جنگل‌های سوخته دمچنار، آموزش افراد دخیل در آتش سوزی و جلسه با ذینفعان مختلف از جمله این اقدامات در سطح استان است.

کد خبر 5813454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha