افشای پرونده تعرضات جنسی در نشست آب و هوایی دبی

افشای پرونده تعرضات جنسی در نشست آب و هوایی دبی

روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی به وقوع چندین مورد تعرض جنسی در جریان برگزاری نشست آب و هوایی سازمان ملل در دبی طی سال ۲۰۲۲ اشاره کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد: شماری از نمایندگان زن کشورهای شرکت‌کننده در نشست آب و هوایی دبی در سال ۲۰۲۲ پرونده تعرضات جنسی علیه خود را افشا کرده‌اند.

براین اساس، نمایندگان زن بیست کشور حاضر در نشست‌های آب و هوایی سازمان ملل (COP۲۷) در نامه‌ای از برگزارکنندگان این نشست خواسته‌اند در قبال حمایت از زنان و نحوه رفتار با بانوان در جریان نشست‌های آب و هوایی سازمان ملل، تدابیری جدی به کار گرفته شود.

در همین رابطه، کامیلا زپدا نماینده زن هیات مکزیکی حاضر در نشست آب و هوایی دبی، تاکید کرده که در سال گذشته میلادی از سوی یکی از شرکت‌کنندگان مرد در این نشست، مورد تعرض قرار گرفته است.

روزنامه فایننشال تایمز به این مساله اشاره کرده است که برگزارکنندگان این نشست آب و هوایی، در پی این اعتراضات درصدد اجرای تدابیری هستند که از وقوع حوادث مشابه در نشست آینده که قرار است در ماه نوامبر ۲۰۲۳ در دبی برگزار شود، جلوگیری کنند.

کد خبر 5813593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      1 0
      تدابیر درخواستی خانمها برای آزار و اذیت نشدنشان همانست که خداوند فرموده قانون الهی حجاب است و تنها با این نسخه الهیست که مشکل برطرف خواهد شد و لاغیر و گرنه ابرقدرتها و بزرگترین حکومت پلیسی جهان هم اگر حجاب نباشد حتی اگر تمام امکاناتش را هم بسیج کند نمی‌تواند مانع از آزار اذیت شدن زنان شوند