۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۵۷

مدیرکل حوزه هنری لرستان:

حوزه هنری، هنر را در خدمت انقلاب و ارزش‌های انقلاب قرار داده است

حوزه هنری، هنر را در خدمت انقلاب و ارزش‌های انقلاب قرار داده است

بروجرد- مدیرکل حوزه هنری لرستان تاکید کرد: حوزه هنری، هنر را در خدمت انقلاب، ارزش‌های انقلاب و رهنمودهای امام (ره) قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان سپهوند در مراسم افتتاح حوزه هنری بروجرد که در خانه تاریخی بیرجندی برگزار شد؛ ضمن خیرمقدم به مهمانان با بیان اینکه برای به ثمر نشستن و افتتاح حوزه هنری بروجرد مسیر طولانی طی شده است، اظهار داشت: از توجه و مساعدت عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، مساعدت و همراهی شهردار، شورای شهر و همه کسانی که همکاری داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم این همراهی و همدلی ذخیره‌ای برای آخرت باشد.

وی با بیان اینکه حوزه هنری، هنر را در خدمت انقلاب و ارزش‌های انقلاب و رهنمودهای امام (ره) قرار داده است تا جایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند حوزه هنری امید هنر انقلاب است.

مدیرکل حوزه هنری لرستان، گفت: در حوزه هنری استان لرستان و اینک در بروجرد به دنبال تداعی بومی از این مفهوم هستیم و می‌خواهیم از طریق هنر و با هنر، انقلاب اسلامی را نصرت دهیم، هرکس انقلاب اسلامی را نصرت کرد خدا او را نصرت کرد.

بنا بر این گزارش، رونمایی از ۱۵ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس (تولیدات کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان)؛ اجرای نمایش «میرزا» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی؛ شعرخوانی توسط علی کاوند؛ پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های رویداد بزرگ فرهنگی هنری بروجرد بود.

مکان دفتر حوزه هنری بروجرد (خانه باغ تاریخی بیرجندی‌ها) که قرار است در آنجا مشغول به خدمت رسانی شود در مجموعه فرهنگی تاریخی ترنجستان قرار دارد که در گذشته به نام تکیه باغ بیرجندی شهرت داشت، یک باغ و بنای تاریخی در شهر بروجرد با محیطی زیبا و دل انگیز در غرب ایران است که دوره ساخت اثر به دوره قاجار و بانی اثر حاج ابوطالب بیرجندی است که با حضور مسؤولان افتتاح شد.

کد خبر 5814741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha