۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷

فرماندار فارسان:

شهرستان فارسان ۶ روز میزبان اقوام ایران زمین است

شهرستان فارسان ۶ روز میزبان اقوام ایران زمین است

شهرکرد_فرماندار فارسان گفت: جشنواره اقوام ایران زمین در شهرستان فارسان برگزار می‌شود.

سید هادی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره اقوام ایران زمین از ۳۰ خرداد تا چهارم تیرماه در شهرستان فارسان برگزار می‌شود و افتتاحیه این جشنواره امروز ساعت ۱۶:۳۰ در ورودی شهرستان و در شهر پردنجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه تولیدات اقوام و عشایر ایران زمین در پارک قلمستان شهر فارسان برگزار می‌شود، همچنین برنامه‌های فرهنگی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز با حضور استاندار و مسئولین استانی در این شهر برگزار می‌شود.

صالحی یادآور شد: ۱۱ استان زیست عشایری خود را در این مجموعه نمایشگاهی ارائه کرده‌اند و هشت گروه هنری از دیگر استان‌ها در فارسان برای اجرای برنامه حضور یافته‌اند.

فرماندار شهرستان فارسان بیان داشت: چهارشنبه همایش شهدا، مفاخر و بزرگان اقوام ایران زمین با مسئولیت سپاه شهرستان و با حضور رئیس بسیج مستضعفین و مخاطبین و مدعوین ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: روز پنجشنبه در جونقان همایش «فرهنگ، هنر و ادب» برگزار می‌شود، همچنین در روز شنبه همایش «زنان زاگرس‌نشین»، نکوداشت «بی بی مریم بختیاری» در روستای ده‌چشمه و برای روز یکشنبه همایش «معتمدین و متنفذین» در بخش باباحیدر برگزار می‌شود.

صالحی گفت: همه اقوام استان از قشقایی‌ها، دهکردی‌ها، بختیاری‌ها و… در نمایشگاه و جشن‌های استان حضور فعال و مؤثری دارند.

فرماندار فارسان یادآور شد: نمایشگاه همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و از ساعت ۱۶ تا ۲۳ پذیرای مهمانان است و دعوت می‌شود مردم حضور به هم رسانند چراکه این نمایشگاه در استان با این ترکیب برای اولین بار برگزار می‌شود.

کد خبر 5815077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha