۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰

معاون دانشگاه خبر داد؛

رشد ۳۳ درصدی پرداخت وام شهریه به دانشجویان علمی کاربردی

رشد ۳۳ درصدی پرداخت وام شهریه به دانشجویان علمی کاربردی

معاون فرهنگی و دانشجویی گفت: پرداخت وام شهریه به دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به نیمسال قبل به میزان ۳۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از پرداخت حدود ۳۹ میلیارد ریال وام شهریه به دانشجویان متقاضی این دانشگاه در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور بهره مندی دانشجویان از وام شهریه دانشجویی و با پیگیری های به عمل آمده از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، درخواست وام شهریه تعداد ۲ هزار و ۵۸۳ نفر از دانشجویان متقاضی در سامانه خدمات رفاهی صندوق رفاه ثبت و تایید شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی افزود: پرداخت وام شهریه به دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به نیمسال قبل به میزان ۳۳ درصد رشد داشته است.

کد خبر 5815197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فارغ التحصیل علمی کاربردی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      0 0
      معاونت محترم فرهنگی دانشجویی سلام. چرا این دانشگاه جهت تدریس از فارغ التحصیلان ممتاز که مدرک ارشد و دکتری دارند اقدامی نمیکند؟ چرا در فراخوان های شما جهت تدریس ازظرفیت فارغ التحصیلان ممتاز خود این دانشگاه استفاده نمیکنید؟ شعار اشتغال تضمینی این دانشگاه از همینجا آغاز میشود. باتشکر