۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد اردبیل:

۴۰ تفاهمنامه همکاری برای اجرای برنامه‌های تابستانی منعقد شد

۴۰ تفاهمنامه همکاری برای اجرای برنامه‌های تابستانی منعقد شد

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از ۴۰ تفاهمنامه همکاری آموزشی و تفریحی با نهادهای دولتی و بخش خصوص با هدف تقویت برنامه‌های تابستانه منعقد شد.

مصطفی آمون در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد امسال با شعار «مسجد، کانون نشاط» آغاز شده و هم اکنون فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، اجتماعی، هنری، دینی و ورزشی در پایگاه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این تفاهم‌نامه مربوط به دوره‌های آموزشی مختلف است که تلاش کرده ایم با انعقاد تفاهم‌نامه خدمات رایگان آموزشی را در اختیار نوجوانان و جوانان مسجدی قرار دهیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز تفریحی برای تأمین شور و نشاط برای نوجوانان و جوانان از دیگر مواردی است که به صورت تخفیف ویژه در اختیار آنها قرار گرفته است.

آمون افزود: مهارت آموزی و توجه به امور رفاهی نوجوانان و جوانان مسجد از دیگر مواردی بود که در این تفاهم نامه‌ها لحاظ شده که با تخفیف ویژه می‌توانند از آن بهره مند شوند.

وی با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و بخش خصوصی از توجه ویژه به نوجوانان و جوانان مسجدی و ارائه تخفیف‌های ویژه گفت: امیدواریم با شروع فعالیت‌های تابستانه کانون‌های مساجد این تفاهم نامه بتواند بخشی از نیازهای آموزشی، تفریحی، مهارتی و رفاهی بچه‌های مسجد را تأمین کند.

کد خبر 5816587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha