۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس خبر داد؛

احداث سالن ورزشی در آبادان

احداث سالن ورزشی در آبادان

آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: یک سالن سه هزار و ۵۰۰ نفره ورزشی در شهرستان آبادان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد مولوی صبح امروز پنجشنبه در آئین کلنگ‌زنی مدرسه ۱۲ کلاسه دهستان منیوحی روستای خزعل آبادان با اشاره به ضرورت توجه فضاهای آموزشی و ورزشی اظهار کرد: یک سالن سه هزار و ۵۰۰ نفره ورزشی در شهرستان آبادان احداث می‌شود.

وی افزود: باید نسبت به توسعه فضای ورزشی در حوزه بانوان باید کار کنیم و در این زمینه پیگیر هستم که یک خدمت ماندگار برای بانوان شهرهای و آبادان و خرمشهر خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: سال ورزشی مذکور در منطقه فلکه فرودگاه آبادان و در واقع مرکز ثقل شهرهای آبادان و خرمشهر احداث می‌شود که دسترسی به فرودگاه بین‌المللی، قطار، بندر و حمل و نقل جاده‌ای دارد.

مولوی با اشاره به اروندرود ادامه داد: اروندرود یک نعمت است و مرکز اقتصادی دو شهر آبادان و خرمشهر است. یک رودخانه بین‌المللی با یک رژیم حقوقی است و باید در زمینه توسعه گام برداریم.

وی ادامه داد: لایروبی اروندرود و خارج سازی مغروقه‌ها طبق برنامه هفتم انجام خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به نخیلات، عنوان کرد: در ماه‌های آینده آئین کلنگ‌زنی احیای نخیلات آبادان را خواهیم داشت.

کد خبر 5817262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha