۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

مدیرکل کانون پرورش اردبیل خبر داد؛

کسب رتبه دوم عضو انجمن ادبی کانون پرورشی اردبیل در «جشنواره خاتم»

کسب رتبه دوم عضو انجمن ادبی کانون پرورشی اردبیل در «جشنواره خاتم»

اردبیل-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: عضو انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل موفق به کسب رتبه‌ دوم در هشتمین دوره از «جشنواره خاتم» شد.

ملیحه ملک‌زاده فرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «مجید ایمان نژاد» عضو انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل موفق به کسب رتبه دوم در هشتمین دوره از «جشنواره خاتم» شد.

وی با اشاره به اختتامیه جشنواره افزود: با پایان یافتن هشتمین جشنواره خاتم ویژه پیامبر رحمت (ص) و اعلام برگزیدگان این دوره از جشنواره شرکت کننده عضو ارشد مرکز فرهنگی و هنری شماره ۵ کانون اردبیل نیز خوش درخشید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: ایمان‌نژاد در حالی موفق به کسب این عنوان از میان ۲۹۱ اثر رسیده در دو بخش «کودک و نوجوان» و «دانش‌آموزی» شد که با داستانی به نام «نشانه» در بخش دانش‌آموزی این فراخوان شرکت کرده بود.

ملک‌زاده فرد خاطرنشان کرد: هشتمین دوره جشنواره خاتم با عنوان «جهان پیامبر، جهان ما» با مشارکت و همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دفتر نشر فرهنگ اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، شهر کتاب برگزار شد.

وی با بیان اینک علاقمندان در دو بخش داستان کوتاه، روایت داستانی ویژه پیامبر رحمت آثار خود را ارسال کرده بود، گفت: داوری آثار این بخش از هشتمین جشنواره خاتم را «هما اجتهادی»، «شراره هاشم دباغیان»، «مریم کوچکی» و «فرزانه رحمانی» بر عهده داشتند.

کد خبر 5817350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha