۳ آذر ۱۳۹۸، ۹:۴۲

نگاهی به نمایشگاه تخصصی جشنواره

بخش‌های جنبی جشنواره اسباب‌بازی و تقویت اقتصاد فرهنگ

بخش‌های جنبی جشنواره اسباب‌بازی و تقویت اقتصاد فرهنگ

معرفی توانمندی‌های صنعت اسباب‌بازی ایران، معرفی تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایرانی، تجمیع فعالان بخش‌های گوناگون صنعت اسباب‌بازی برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی جشنواره اسباب‌بازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری نمایشگاه تخصصی به عنوان بخشی از جشنواره ملی اسباب‌بازی، فضایی مناسب برای تعامل و همکاری و رونق اقتصاد فرهنگ است و سبب همکاری، هم‌افزایی و توسعه در این زمینه می‌شود.

نمایشگاه تخصصی وقتی در جامعه هدف کودکان و خانواده، در حوزه فرهنگی و اجتماعی و با موضوع پیچیده و چند وجهی بازی و اسباب‌بازی قرار بگیرد، اهمیتی دو چندان یافته و می‌تواند سایر بخش‌ها را نیز تحت‌الشعاع قرار دهد.

دست‌اندرکاران برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با درک شرایط خاص اقتصادی کشور، اهمیت اقتصاد مقاومتی، توجه ویژه به تولیدکنندگان داخلی و ضرورت حمایت از کالای ایرانی و نیز توجه به نقش و تاثیر بازی به طور عام در شخصیت کودک، شناخت ظرفیت بازی‌های ایرانی در تولید اسباب‌بازی، برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی را در دستور کار قرار داده‌اند.

شناخت و معرفی توانمندی‌های صنعت اسباب‌بازی ایران، معرفی تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایرانی، گرد هم‌آوردن فعالان بخش‌های گوناگون صنعت اسباب‌بازی و ایجاد فضای مناسب برای معرفی و ارائه توانایی‌ها و دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی ایران، ایجاد فضای مناسب برای معرفی ایده‌ها، طرح‌ها و نمونه‌ها به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران، ایجاد زمینه توسعه صنعت اسباب‌بازی و تلاش برای ارتقاء سهم این صنعت در بازار اسباب‌بازی کشور، حمایت از کالای ایرانی و پشتیبانی از تولیدکنندگان، ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران داخلی و تحقق شعار«رونق تولید»، برقراری ارتباط مخاطبان با تولیدکنندگان اسباب‌بازی از اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی در جشنواره اسباب‌بازی است.

کد خبر 4778925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha