۳ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۳

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

پویش «نذر قربانی» در استان سمنان اجرا می‌شود

پویش «نذر قربانی» در استان سمنان اجرا می‌شود

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اجرای نذر قربانی در این استان خبر داد و گفت: حمایت از سفره نیازمندان هدف این طرح است.

محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری پویش قربانی همزمان با ایام عید سعید قربان، ابراز کرد: این پویش به همت کمیته امداد برای کمک به نیازمندان برنامه‌ریزی شده و تا بیستم تیرماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حمایت از سفره نیازمندان با اهدای کمک‌های نقدی، گوشت و دام زنده به مناسبت عید سعید قربان محور اصلی این پویش است، گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های کمیته امداد واریز کنند همچنین دفاتر کمیته امداد آماده دریافت نذورات هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان همچنین از پیوند آسمانی ۱۱۴ زوج نیازمند با حمایت کمیته امداد امام خمینی استان سمنان خبر داد و گفت: ۱۱۴ سری جهیزیه به این نوعروسان و نو دامادان هفته قبل اعطا شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه جشن تجلیل از فعالان، خیران، خادمان و زوج‌های جوان برتر استان سمنان، از جمله مهمترین برنامه‌های این هفته کمیته امداد است، گفت: توزیع ۱۱۴ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند و اهدا ۵۰۵ کولر بین نیازمندان در این مراسم صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این مراسم یکشنبه چهارم تیر ماه برگزار می‌شود، بیان داشت: کمیته امداد همواره با همراهی خیرین، فعالان و خادمان ازدواج‌، دختران و پسران در شرف ازدواج را راهی خانه بخت می‌کند لذا همواره کمک‌های مردمی در این امر بسیار تأثیر گذار است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ارائه مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج و حمایت‌های تمام جانبه در راستای تحکیم بنیان خانواده از دیگر اقدامات این اداره کل در خصوص ازدواج جوانان است.

کد خبر 5818188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha