۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵

عکاس خوزستانی در جشنواره بین‌المللی عکس ترکیه خوش درخشید

عکاس خوزستانی در جشنواره بین‌المللی عکس ترکیه خوش درخشید

اهواز- عکاس خوزستانی در جشنواره بین‌المللی عکس BOVER ترکیه ۲۰۲۳ با کسب مدال برنز این مسابقه خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی در جشنواره بین‌المللی عکس BOVER ترکیه ۲۰۲۳ مدال برنز این مسابقه را کسب کرد، همچنین از این عکاس در بخش «سلامتی در تمام زمینه‌های زندگی» ۲ اثر پذیرفته شد که یک اثر موفق به دریافت مدال برنز شد.

جشنواره بین‌المللی عکس BOVER ترکیه در ۲ بخش آزاد و سلامتی در تمام زمینه‌های زندگی زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (FlAP) برگزار شد.

فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان است.

فیاپ تنها مؤسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی است که از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده و پروژه‌هایی نیز بنا به درخواست این سازمان انجام داده است. این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۸۵ مؤسسه ملی در پنج قاره می‌رسد.

فیاپ همچنین نماینده نزدیک به یک میلیون عکاس است.

محمدی همچنین در این رویدادها حائز رتبه مدال طلای انجمن عکاسان آمریکا ۲۰۲۲، مدال شایسته تقدیر از هشتاد و سومین دوره مسابقه عکاسی آساهی شیمبون ژاپن، روبان تقدیر از سومین جشنواره بین‌المللی عکس نارین قرقیزستان ۲۰۲۲، شایسته تقدیر در جشنواره ماکسیم دمیتریف روسیه ۲۰۲۰، سه دوره نفر اول بخش عکس جشنواره مطبوعات خوزستان، نفر اول مسابقه عکس ملی «تأمین اجتماعی در یک نگاه» سال ۱۳۹۸، مقام دوم مسابقه ملی عکس رشد، منتخب بیش از ۲۰ مسابقه عکس ملی، حضور در بیش از ۳۰ نمایشگاه عکس ملی و بین‌المللی، انتشار عکس در روزنامه «نیویورک تایمز»، «خبرگزاری ای‌اف‌پی فرانسه»، «خبرگزاری آسوشیتدپرس»، «خبرگزاری رویترز»، «آژانس عکس گتی»، «گاردین»، «وال استریت ژورنال» و «نیوزویک» شده است.

کد خبر 5818571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha