۷ تیر ۱۴۰۲، ۸:۲۸

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

اقدامات ورزشی و فرهنگی سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد

اقدامات ورزشی و فرهنگی سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد

ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: اقدامات ورزشی و فرهنگی سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر صبح چهارشنبه در دیدار با حامد باجمانلو رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین طی سخنانی گفت: با توجه به گزارشات دریافت شده در ورزش ورامین یک کار انقلابی و جهادی صورت گرفته است.

وی افزود: کسب عناوین مختلف در عرصه‌های داخلی و خارجی و همچنین برنامه‌های اجرایی در بعدهای مختلف حقانیت ورزش و جوانان ورامین را به اثبات رسانده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: برخی از این میزبانی‌ها در شرایط امکانات یک استان انجام گرفته که نشان از ظرفیت‌های ورامین دارد.

وی گفت: کنترل آسیب‌های اجتماعی با قوه قهریه انجام پذیر نیست و باید به سمت اقدامات فرهنگی رفت که ایجاد زمینه ورزشی منجر به کاهش آسیب اجتماعی خواهد شد.

القاصی مهر افزود: ایجاد زمینه‌های ورزشی منجر به در برگیری یک خانواده بزرگ می‌شود و می‌تواند تأثیر بسزایی در رخدادهای مهم داشته باشد.

فرمانده ناجا شرق استان اذعان داشت: قهرمانان خود الگوی مناسبی برای قشر نوپا می‌باشند و تکریم این نام آوران انگیزه را در بین جوانان شهر بارور می‌کند.

القاصی مهر افزود: مجموعه انتظامی شرق استان تهران حامی ورزش شهرستان است.

ورامین آماده میزبانی رخدادهای ورزشی در استان تهران است

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: این انتصاب برای شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران منشأ خیر خواهد بود.

حامد باجمانلو رستمی به بخشی از پتانسیل منطقه اشاره داشت و افزود: حضور ۱۰ هزار ورزشکار نشان دهنده ظرفیت بالای ورامین در بعد قهرمان پروری است، به طوری که در بسیاری از رشته‌ها دارای ملی پوش هستیم.

وی اشاره کرد: در یکسال اخیر در بعد قهرمانی و همگانی اتفاقات مهمی رخ داد و منجر به درخشش نام ورامین در میادین مختلف شد.

رستمی اظهار داشت: برگزاری سه رویداد بزرگ کشوری و ۱۰ رقابت استانی ماحصل خدمات سیستم اجرایی بوده که سال قبل به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در بخش انتظامات و همکاری در خصوص برگزاری مسابقات کشوری و استانی در ورامین سپاسگزار زحمات فرماندهی انتظامی هستیم.

رستمی اظهار داشت: اعلام آمادگی می‌کنیم در حوزه جنوب شرق یا حتی استان میزبان نهادهای انتظامی در قالب مسابقات ورزشی باشیم.

کد خبر 5822086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha