۸ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۵

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج:

بستر جبران عقب‌ماندگی سنندج در حوزه عمران شهری فراهم شده است

بستر جبران عقب‌ماندگی سنندج در حوزه عمران شهری فراهم شده است

سنندج - رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج گفت: با تلاش مجموعه مدیریت شهری، پروژه‌های عمرانی در حال اجرا و بستر جبران عقب افتادگی ها فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز ابراهیم آبادی چهارشنبه شب در مراسم افتتاح شهربازی روباز پارک ملت سنندج که با حضور استاندار کردستان و اعضای شورای شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این افتخار بزرگی است که در شب عید بندگی شاهد بهره‌برداری از شهربازی هستیم که مردم دهه‌های ۵۰ و ۶۰ سنندج خاطرات زیادی از آن دارند.

وی با تأکید براینکه بیش از یک دهه است که مردم شهر سنندج چشم انتظار بازگشایی و احیای این پارک هستند، اذعان کرد: در تمام دنیا یکی از جذابیت‌ها برای جذب گردشگری وجود مراکز خدماتی و تفریحی است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج با تأکید بر اینکه توسعه گردشگری توسعه اقتصادی را به دنبال دارد، عنوان کرد: امیدواریم قدم‌هایی که در شورا و شهرداری دور ششم در مسیر توسعه شهر برداشته شده بتواند زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان را فراهم سازد.

به گفته ابراهیم‌آبادی، امروز شهر سنندج به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و با تلاش مجموعه مدیریت شهری و همدلی که در بین اعضای شورا وجود دارد پروژه‌های عمرانی در حال اجرا بوده و بستر جبران عقب افتادگی‌ها فراهم شده است.

وی با بیان اینکه مردم کردستان سزاوار بهترین خدمات هستند و لیاقت بیشترین خدمات را دارند، گفت: مردم این استان مرزی در سخت‌ترین دوران در مسیر دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن تمام قد در صحنه ایستادند و بیش از ۵ هزار و ۴۸۰ شهید را تقدیم کرده اند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج اضافه کرد: جنگ تحمیلی اگر در سایر استان‌های کشور ۸ سال به طول انجامید در کردستان بیش از ۱۰ سال طول کشید و همین مسئله موجب شد از مسیر توسعه و آبادانی عقب بمانیم.

ابراهیم‌آبادی افزود: زمانی که بسترهای رشد و توسعه در سایر استان‌ها با دلار ۵ تومانی صورت گرفت ما درگیر مقابله با ضد انقلاب و رژیم بعث بودیم.

وی با تأکید براینکه توسعه در کردستان نیاز به نگاه ویژه به لحاظ اختصاص اعتبارات دارد، گفت: ما نیازمند برابری در توجه و تخصیص اعتبارات نیستیم نیاز به عدالت داریم.

کد خبر 5823066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha