۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

«طرح بشری» در همدان اجرا می‌شود

«طرح بشری» در همدان اجرا می‌شود

همدان- مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: دوره آموزش نوین قرآن کریم «طرح بشری» و تربیت مربی در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح بشری از ۲۸ تا ۳۱ تیرماه با حضور مربیان قرآن خانم و آقا و با تدریس مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همدان برگزار خواهد شد.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه طرح بشری از جمله طرح‌های مصوب و ابلاغی معاونت قرآن و عترت به استان‌هاست، اظهار داشت: ثبت نام این طرح از سال گذشته شروع و تا ۲۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

مقصود قاسمی افزود: برگزاری دوره طی سه روز (دو روز برگزاری دوره و یک روز آزمون) با مسئولیت مؤسسه ترنم ندای ملکوت به عنوان مؤسسه مجری طرح اجرا خواهد شد.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر برای شرکت در این طرح در سامانه حمد ثبت نام کرده اند، از مربیان قرآن در همه سطوح و علاقمندان به مربی‌گری قرآن دعوت کرد برای شرکت در طرح آموزشی بشری از طریق سامانه qia.ir ثبت نام نمایند.

کد خبر 5823701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha