۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۰

مدیرکل صدا و سیمای البرز:

ویژه‌برنامه غدیر به صورت زنده از سیمای البرز پخش می‌شود

ویژه‌برنامه غدیر به صورت زنده از سیمای البرز پخش می‌شود

کرج- مدیرکل صدا و سیمای البرز گفت: ویژه برنامه عید سعید غدیر روز جمعه در بلوار امامزاده حسن (ع) از سیمای البرز به طور زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

صادق مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک ایام مبارک دهه امامت و ولایت از پخش ویژه برنامه‌های صدا و سیمای البرز خبر داد و اظهار کرد: ویژه برنامه عید سعید غدیر در روز جمعه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در بلوار امامزاده حسن (ع) از سیمای البرز به طور زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه ماه نشین با دعوت از هنرمندان، شعرا و گروه‌های سرود استانی و با حضور کارشناسان به موضوع عید غدیر می‌پردازد، همچنین برنامه آستان ملکوت با موضوع اهمیت واقعه غدیر خم و ولایت پذیری از سیمای البرز پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای البرز تصریح کرد: نماهنگ اول علی علیه السلام و مرد مردان، انیمیشن دل اوا، کمیک موشن به عشق مولا نیز از دیگر تولیدات سیمای البرز است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه‌کنندگان رادیو با ویژه برنامه‌ی همای رحمت در روز جمعه شانزدهم تیر ماه از ساعت ۹ تا ١١ همراه شنونده‌های البرزی خواهند بود.

مقدسی گفت: میان برنامه‌های کوتاه (غدیر در قرآن) ویژه دهه امامت و ولایت نیز در این ایام پخش خواهد شد.

وی اظهار کرد: تهیه گزارش خبری از روستای سادات در طالقان، گزارش از اردوگاه امام علی علیه السلام در خصوص اکرام ایتام و پوشش خبری ازدواج آسان ۲۰ زوج در البرز از برنامه‌هایی است که معاونت خبر برای این ایام تهیه و تدارک دیده است.

مدیرکل صدا و سیمای البرز بیان کرد: معاونت فضای مجازی صدا و سیمای البرز نیز با تولید ۴ استوری کلیپ، ۲ استوری پوستر و ۴ ویدئو کلیپ همراه مخاطبان است.

وی متذکر شد: دابسمش غدیر با استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی نیز به موضوع غدیر خم می‌پردازد.

کد خبر 5826670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha