خالد البطش:

ضربات مهلک وارد کنید/ نظامیان اشغالگر را مشغول کنید

ضربات مهلک وارد کنید/ نظامیان اشغالگر را مشغول کنید

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین ضمن تمجید از عملیات ضدصهیونیستی در شمال تل آویو، از جوانان فلسطینی خواست که ضربات مهلک به نظامیان صهیونیست وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، خالد البطش عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: عملیات جانانه مبارز قهرمان در تل آویو که به زخمی شدن شماری از اسرائیلی منجر شده و حال برخی مجروحان وخیم است؛ اولین واکنش طبیعی مقاومت به تداوم تجاوز به جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری است.

البطش در ادامه تاکید کرد: حمله به جنین در اراده ملت ما خللی وارد نخواهد کرد و سبب نابودی مقاومت در حال گسترش در کرانه باختری نخواهد شد.

وی افزود: تلاش‌های کابینه نتانیاهو برای فراز از بحران داخلی و انتقال آن به خیابان‌های شهر و اردوگاه جنین راه به جایی نخواهد برد. این حمله سبب خروج رژیم اشغالگر از بحران داخلی آن نخواهد شد و این حمله نظامی شوکت مقاومت را خدشه دار نخواهد کرد و گردان جنین و مقاومت آن خاری در چشم اشغالگران باقی خواهد ماند.

البطش تاکید کرد: به قهرمانان مقاومت در جنین و در رأس آن گردان همیشه پیروز جنین و قهرمانان در کمین ادوات زرهی اشغالگران و شکارچیان پهپادهای رژیم صهیونیستی درود می‌فرستیم.

وی از جوانان فلسطینی خواست که علیه شهرک نشینان به پا خیزند و نظامیان اشغالگران را مشغول کنند.

البطش خواستار مقاومت مسلحانه و وارد کردن ضربات مهلک به نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان در سراسر کرانه باختری و عمق رژیم صهیونیستی شد.

وی افزود: دشمن صهیونیست در تحقق اهداف خود در این حمله وحشیانه به جنین ناکام خواهد بود و خوار و ذلیل از این حمله خارج خواهد شد.

لازم به ذکر است که حمله رژیم صهیونیستی به جنین تاکنون ۱۰ شهید و ۱۰۰ زخمی برجای گذاشته است که حال بیست زخمی وخیم گزارش شده است.

کد خبر 5827383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha